𝙃𝙖𝙨𝙩𝙖<Remus Lupin>

2.4K 36 105
                                    

*Remus Lupin'in yetişkin hali*

Megan yavaşça doğruldu ve fazla ses çıkarmamaya çalışarak yataktan kalktı.

Parmak ucunda yürüyerek koridora ulaştığında içerisi zifiri karanlıktı.

"Lumos"

Mutfağa girdiğinde şöminenin yanması için bir büyü fısıldanması yeterli olmuştu. Asasını tezgaha bıraktı.

Titreyen vücudunu umursamayarak dolaptan soğuk bir şişe su çıkarttı. Bardak cıkarma tenezzülünde bulunmadan şişeyi kafasına diktiğinde Remus uyuduğu için minnettardı.

Adam bunu görseydi Megan'ı öldürebilirdi.

Sarışın şişeyi tezgaha bıraktı.

(Siz sarisini kendinize gore dusunebilirsiniz arkadaslae ozur dilerim hep sarisin yazdigim icin 😭 söz esmer karakterde gelecekk)

Hemen yakındaki çekmecelerden birini açtı ve çikolatalı gevreği bir kaseye doldurdu.

Titreyen elleri yüzünden tüm tezgah süte bulanmıştı. Bunu çok unursamadı.

Kaseyi mutfak adasına koydu ve kendiside mutfak adasının üzerine oturdu. Bacaklarını asağıya sarkıttığında gevreği yemeye başlamıştı bile.

Gece atıştırmalığının sonuna doğru yaklaşırken tanıdık bir ses kulaklarına doldu.

"Megan! Megan!"

Siktir.

Kurt adamın sesi gittikçe yaklaşırken kız hemen kaseyi diğer yanına bıraktı. O adanın üzerinden kalkamadan Remus endişeli bir surat ifadesi ile mutfakta belirdi.

Megan'ı gergince gülümserkwn gördüğünde ise rahatladı.

"Yüce Merlin... Neden yatakta değilsin? Saat 2 ve sen hastasın Meg."

Kumral adam mutfak adasının önüne geldi ve elini kızın alnına koydu. Kaşlarının çatılması uzun sürmedi.

"Hala ateşin çok yüksek ve sen sadece çamaşırlarınla beraber evde geziyorsun!"

"Ben-"

"Bu sabah ateşin 40 dereceyi gördü Megan ve-" gözleri etrafı taradı. "Sen buzdolabınsan su mu içtin! Tanrım..."

Kocasının onun hakkında endişelenmesi şirin olsada Megan bu durumdan biraz sıkılmıştı.

"Sakinleş Remmy. İki gündür yataktan çıkmama izin vermiyorsun ve sağlıklı yiyecekler dışında bir şey yedirmiyorsun. Ayrıca... Seni özledim."

"Tüm gün yanındayken beni nasıl özle-"

Remus'un kaşları hızla çatıldı.

"Lütfen bana benimle dalga geçtiğini söyle."

Kızı inceledi. Sarışının her zerresini ezbere biliyordu. Ancak sık sık tekrardan inceliyordu. Hiç unutmamak istercesine.

Megan hala titriyordu ve ateşinin yüksek olması büyük bir olasılıktı.

Kadın çok hasta gözüküyordu

Bu haliyle bile fazlasıyla ateşli.

Lupin, eşinin gerçek anlamdada ateşli olup olmadığını anlamak için mutfak adasına yaklaştı.

O yaklaşıp elini kızın alnına dayadığında Mrs Lupin bu durumu fırsat bilerek bacaklarını adamın beline doladı.

Remus geri çekilmeye davrandığında ise Megan sadece kendini biraz adama sürterek ve alımlı bir şekilde dudaklarinı ısırarak bunu engelledi.

Smutshots (Hp karakterleri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin