Buz var.
BREASTFEEDİNG (emzirme 🙂)VAR YANI RAHSTSIZ OLACAKSANIZ GERCEKTEN GEÇİN TAMAM MI?Ve wlw iliski
..................................................................Natalie bacaklarını yataktan aşağıya doğru sallandırmaya devam etti.
Açık olan pencere yavaşça perdeyi uçuşturunca derin bir nefes aldı.
Serinlemeye ihtiyacı vardı.
Narcissa'nın bakanlıktan dönmesini beklerken gün boyu uzanmış ve saati seyretmişti.
Eğer sevgilisi gibi bir cadı olsaydı bir büyü yapıp odanın soğumasını sağlardı.
Bugün Cissa ona yapması için bir sürü görev vermişti.
Geneli ev işi ile alakalıydı. Stella, cadının bunları tek bir büyüyle halledebilecegini biliyordu.
Miss Black'in, diğerinin sorumluluk alması üzerine olan inatçılığı katlanılmazdı.
Yinede Natalie yerinden kalkmadı.
Neden lanet olasi malikaneye bir klima alamıyorlardı?
Belkide muggle eşyaları sizin sikik büyülerinizden daha yararlıdır huh?
Siyah saçlı (🙄) kafasını yastığa gömdü,
Sadece 15 dakika... Ardından çiçeğim evde olacak.
Onu mayıştıran sıcağında etkisiyle hızlıca uyuya kalması pek uzun sürmedi.
ꕥ"Natalie? Natalie uyan."
Kız sadece hafifçe kıpırdandiğında Narcissa sesini yukseltti,
"Natalie Taylor Watson. Derhal uyanıyorsun."
Siyah saçlı aniden yerinde doğruldu.
"Cissa-ciçegim! Gelmissin."
Miss Black'in kaşları çatıktı, dudaklari düz bir cizgi halindeydi ve yanakları hafifçe kızarmıştı.
Pekala. Basım büyük dertte.
Üzerinde olan paltosuna, eldivenlerine ve hala tuttugu çantasına bakılırsa yeni gelmişti.
"Senden bir açıklama bekliyorum."
"Ne açıklaması?"
Ne olduğunu gayet iyi biliyordu.
"Sana verdiğim hiçbir işi yapmamışsın Natalie! Ben gün boyu bakanlıkta evi geçindirmek için çalışırken öylece yatamazsın."
Miss Watson uyku mahmuru halde gözlerini ovaladı,
"Bir işe girmeme izin vermiyorsun-"
"Bahsettiğim iş değil. Bunu biliyorsun. Sorumluluk kazanmalısın. Yirmilerinin başındasın ve eğer sorumluluk almayı şimdiden öğrenmezsen-"
"Kırklı yaşlarının ortasında olabilirsin ama benim annem olmadığının farkına varmalısın Cissy. Sen benim sevgilimsin."
Narcissa sertçe çantasını yere bıraktığında, yataktaki kız yüksek ses yüzünden yerinde sıçradı. Cissa aralarındaki yaş farkı hakkında konuşulmasından tam anlamıyla nefret ediyordu. Natalie'nin kurdugu cümle şarterlerinin atmasına yetmişti. Ardından konuşmaya devam etti,
"Ayrıca... Kendimce sebeplerim var."
"Dinliyorum. Devam et."
Ne uydurabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smutshots (Hp karakterleri)
أدب الهواةSadece Harry Potter karakterleri içerir! İstek alıyorum!