*Yetişkin Narcissa Malfoy ve yetişkin Severus Snape*
Uyarı: Aldatma, wlw ilişki,
homofobikseniz veyahut rahatsız olacaksanız bölümü atlamanızı tavsiye ederim..........................................................................
Narcissa dudaklarını sıkıca birbirine bastırdı. Herhangi bir ses çıkarmamaya çalışıyordu.
Sıkışık ve karanlık alan onu daraltmaya başlamış, dışarıdan gelen bağrışma seslerini artık takip etmekte zorlanır olmuştu.
Dolaptan çıkması gerektiğini biliyordu.
Basılmışlardı öyle değil mi?
Eğer eşi onlari yakalamasaydı evli bir adamla yatacaktı.
Yüce Merlin!
Kadının şu ana kadar bir çok pişmanlığı olmuştu ve emin olun -Lucius ile başarısızlıkla sonuclanan evliliklerinin ardından- bu ikincisi olabilirdi.
Minik aralıktan dolabın dışında ne oldugunu görebilmek için gözlerini kıstı.
Evelyn sinirli gözüküyordu.
Snape çifti hararetli bir tartışma içindeydi.
"O nerede?!"
Siyah saçlı kadın kendine hakim olmakta zorlanıyordu.
Gözlerindeki yaşları Narcissa bulundugu konumdan bile görebiliyordu.
"Çıldırmış olmalısın Eve. Kimse ile yatmadım!"
Kadın derin bir nefes aldı,
"Seni-seni aptal! Yerde bana ait olmayan bir sütyen var!"
Narcissa yutkundu. Evelyn odaya girmek üzereyken üstüne gecirdigi gömleğinin önünü biraz daha kapadı.
"Ben açıklayabilirim... Yüce Merlin..."
Severus başını iki eli arasına almıştı.
Durumdan pişman olduğu belliydi.
Bu Mrs. Snape'in sesli bir şekilde ağlamaya başlamasıyla beraber daha da çoğaldı.
Narcissa göz devirdi.
Evelyn çok güzel rol yapıyordu.
Ama sahneyi çalma zamanı çoktan gelmişti.
"Bizim- Bizim bir çocuğumuz var Severus! Tanrı aşkına... Bizim bir kızımız var!"
Cissa buna daha fazla dayanamayacaktı.
Dolabın kapağını yavaşça açmaya başladığında sesler kesilmiş, çiftin bakışları Miss Black'e dönmüştü.
Narcissa dolabın içinden çıktığında, Evelyn şaşkınlıktan açılan ağzını bir eliyle kapadı. Ardından bugun belki altıncıya sorduğu soruyu tekrarladı,
"Beni nasıl aldatırsın...!?"
Gözleri ikisi arasında gidip geldi.
"Bu soruyu hangimize soruyorsun tatlım?"
Narcissa'nın sorusu üzerine Severus kaşları çatık bir halde ona döndü,
"Ne demeye çalışıyorsun?"
Siyah saçlı kadın bir eliyle göz yaşlarını silerken kafasını "hayır" anlamında iki yana sallıyor, bir yandan odanın kapısına doğru geri adım atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smutshots (Hp karakterleri)
أدب الهواةSadece Harry Potter karakterleri içerir! İstek alıyorum!