1 Ocak 2022
Hatay-Sungur Köyü
02.15
Zaman.
Size zaman verdiklerinde siz o zamanı ne yapardınız?
Bir düşünün, size her bir saati 60 dakikadan oluşan bir zamanlık dilimini siz ne yapardınız?
Ben ne yapardım biliyor musunuz?
İşlediğim günahları işlemezdim mesela.
Mesela ne mi?
Babamın sözünü dinleyip akıl hastanesine gidip tedaviye başlayabilirdim.
Gerçi başlasam ne olacaktı doğru düzgün ilaç kullanamıyorum ve lanet olsun ki bende B12 eksikliği var!Benden küçük kardeşimin evlenmek istediģi adama kaçmasına izin vermezdim.
Herif daha konuşmayı bilmiyor!Dağlarda dolaşırken tüfekle kuşları vurmazdım.
Sanki kuşlar bana birşey yapmış da intikamımı alıyorum.Şuan elim kolum bağlı yattığım sedyede bunları düşünüyorum. Düşündükçe içim içimi daha da yediğinden tir tir titriyordum.
Şimdi soracaksınız ki neden sedyedesin Aygül?
Evet, adım Aygül.
Aygül Atmaca.
Tanıştığımıza memmun oldum.Evet, ben neden sedyedeyim?
Anlatayım o zaman.Yarım saat önce...
Yorganımı çektiğim an yatağımın yanında duran pencere aniden patlayıp tuzla buz olmuştu.
Pencerenin patlamasıyla çığlık atıp yatağımdan küt diye düştüm.
Evin diğer odalarından da patlama seslerini ve kardeşlerimin çığlıklarını duydum.
Patlamalar sadece bizim evde değil diğer evlerde de olmalıydı.
Bir anda evin içinde ablamın sesini duydum.
"Aygül! Şeyma!"
Sonra da burnuma yanık kokusu geldi. Aniden yerimden fırladım.
Nerdeyse halı yüzünden düşecektim.Odamdan çıktığım an gördüğüm görüntü içler açısı değildi.
"ABLA! Aahhh!"
Arkamdaki odamın kapısı sol omzuma düşmüştü. Acıdan avazım çıktığı kadar haykırıyordum. Sonra ağlamaya başladım.
Dışarıda ailemin, komşuların, jandarmanın, nerden geldiği belli olmayan silah sesleri duyuyordum.
"Aygül! Aygül nerdesin!? Aygül!?"
"Aahhh!"
Konuşmak yerine bağırıyordum. O kadar zor durumdayım.Birden elimde yabancı bir el hissettim.
"Abi, çabuk gel!"
Üzerimdeki eşek ölüsü kapıyı çekti. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Yanımdakinin eli nabzımın olduğu tarafa gitti.
"Şşşş...Sak-"
Arkamdakinin cümlesi ve benim ağlayışlarım aniden belediyenin hoparlöründen gelen anonsla kesildi.
"Dikkat dikkat! Bu 81 ile yapılan bir anonstur! Tekrar söylüyorum bu 81 ile yapılan bir anonstur! Hatay'ın Sungur Köyü, Suriye tarafından gelen isimsiz şahıslar tarafından darbe girişimine uğramıştır. Tüm vatandaşlarımızın sakin olmasını ve belediyenin vereceği karar gelene kadar güvenli bölgede beklemesini rica ederiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATAY GONCALARI
General FictionBU KİTAPTAKİ KİŞİLER, OLAYLAR HER AYRINTISIYLA KURGUDAN İBARETTİR!!! Konusu Hatay'ın işgalini, Hatay halkının bu zor şartlarda mücadele edişini ve hikâyedeki kan donduran bir aşk hikâyesini ele alır.