04

343 12 2
                                    

THE DOCTOR'S SECRET


AIDEN ALCANTARA


RATED SPG
SMUT CONTAIN


Napadaing naman ako nung bigla akong tinulak ng lalaking nakilala ko lang kanina sa restroom.


He topped me. Then he  started to aggressively kissed my neck. Leaving hickeys and bruises in my neck. I couldn't help but moan loudly while pulling his hair.


"Fuck.. baby, you tasted so delicious." He whispered in my ear then started biting it. I just moan as an answer.


Bumalik ulit siya sa aking leeg and then he brutally kissed and bit on it while i couldn't help to moan.


"Ahh...More..." I said with full of lust. I heard him chuckles.


"Looks like someone can't wait.. we still have to prepare you.. since." He stopped and get close to my ear and whisper.


"My buddy might not fit." He said. Then i felt something like a rock touching my ass. "And also.. im hard mi vida.." he added.


"Put it inside me.." i said and i heard chuckle then without thinking he started to kiss me hard. Then i felt a hand around my butt cheeks. And i moan out loud.


Then i felt like a finger we're in my butt and i moan. Then he started thrusting it. In and out. While i just did nothing but moan for the pleasure. He added another finger. And another.. until there was four fingers inside my butt hole. Thrusting inside and out.


"Ahh.. fuckk." I moan. "Come on mi vida.. fuck. I love hearing your moans.. shit. Your so tight" he said.


He keep thrusting it in and out in merciful while i cried in the painful pleasure.


"Teka.. nahihi..ako" i said with a stutter he didn't answer back and keep in what he's doing. Tumigil naman siya na kinahinga ko ng maluwag.


"Ahhhh... Teka.. time out... AHHH!" Nagulat ako nang may malaking bagay siyang pinasok sa'kin. Na kinaiyak ko.


"Shh.. you will bare the pain.." he said with a comfort voice while patting my head.. nang dahan dahan siyang gumalaw at hanggang sa bumilis ang pag galaw niya.


"AHHHH! MHMM.." Napasigaw ako bigla sa pag bilis ng ulos niya sa akin.


"Fuck.. Your too tight." He said. While i answer with a moan.


"Ahhh.. hmm..." Patuloy parin siya sa kaniyang pag ulos habang ako naman ay umiiyak na sa sakit nang nararamdaman ko sa bawat parte ng katawan ko.


While he was thrusting he started to kiss my cheecks. "Your beautiful even if your crying.." he said. And mas binilisan niya pa ang pag ulos. Hanggang sa may kung anong malapot na lumabas sa akin. At naramdaman ko na may nilabas siya sa loob ko na nagpainit doon.


Tinanggal naman niya na yung kaniyang bagay. Habang ako naman ay nakahinga ng maluwag. Napatalikod naman ako pag-iisip na tapos na ang lahat hanggang sa bigla niya akong hinatak sa kaniyang harapan.


"How silly of you to think that we're done." He said with a smile on his face. Then he added.


"Ride me..." bulong nito. Agad ko naman ito sinunod nang walang pang aanlinlangan at unti unti gumalaw ng mabagal..


THE DOCTOR'S SECRETWhere stories live. Discover now