Zaglis 3

2 1 0
                                    

Es braucu tumsā, naktī... pat nezinu kur. Kad pienāca autobusam galapunkts, es izkāpu ārā un vienkārši iegriezos ļoti mazā ieliņā. Ieliņa bija tumša, baisa un netīra. Es eju pa ielu un pie manīm piebrauc mašīna.

-Gribi konfekti? : Saka kāds cilvēks, džemperī un viņam nevarēja redzēt seju, bet kaut kur balss bija dzirdēta. Un mani arī nevarēja redzēt, jo man arī bija džemperis. Es sāku skriet prom, bet kāds cilvēks mani sagrāba un viss palika melns.

Kad pamodos, bija jau rīts un es gulēju vēl projām ar to pašu džemperi kāda cilvēka gultā. 

-AAAAAAAAAAA, PALĪGĀĀĀĀĀ!! : Es tā iekliedzos, ka manuprāt viss pagasts mani dzirdēja. Pēctam atskrēja kāds čalis un  es labāk negribēju viņu redzēt.

-DIEGS......., KO, KAS, ZAGLIS, STULBENIS, KRUPIS, AAAAAAAAAAAAA : Es nobijusies sāku spārdīties un izvēlos ar segu no gultas un viss atkal palika melns. Kad pamodos bija vakars un mani apskāva sēžus. Čalis reāli mani turēja kā lācīti un pats ar xbox spēlēja fortnaitu televīzūrā. Es biju tik nespēcīga runāt, bet nu es zinu, ka viņš saprata, kas es esmu, jo viņš kā jau reizi iepriekš bija šokēts.

-LAID VAĻĀ, TU, TU DZĒRĀJS! : Es atkal pabļāvu, bet viņš velprojām turēja mani un spēlēja. Es paķēru viņa xbox un mēs sākām to raustīt uz vienu pusi un uz otru.

-ATDOT. MANU. XBOX. TU. ESI. TRAKA. : Viņš kaut ko bubina un rauj.

-STĀSTI! : Dusmīgi paskatos uz viņu un iedevu viņam side eye.

-KAS? : Viņš dusmīgi arī paskatās uz manīm un noignorēja, itkā viņš neko nezinot. Viņš man izrāva xbox un es viņam virsū uzlecu un mēs nokritām abi uz zemes, es virsū viņam un xbox aizlidoja uz zemes. Pēc kāda brīža atveras durvis un tur bija kāda sieviete, kura skatās uz mums itkā viņa tulīt izvemtos.

-KAS, KAS TE NOTIEK, DIEGO? : Viņa ļoti apjukusi jautā. Diego mani pagrūž uz zemes, pieceļas un padod man roku, bet es vienkārši pati pieceļos dusmīgi salikusi rokas.

-umm.. : Diego neko nesaka.

-oooooo, es zināju, ka tev ir meitene! : Tā sieviete nomaina sejas izteiksmi un atnāk pie manīm un sasveicinās. Es apjukusi skatos uz abiem, bet arī sasveicinājos un pēc tam viņa aizgāja. 

Es paskatījos dusmīgi uz Diago un taisījos viņam iespert, bet viņs paņem manu kāju un aizlidināja mani sienā.

-Omg..., es ļoti atvainojos! : Viņš atskrien pie manīm uztraucies un pieliek man roku pie galvas, kura man ļoti sāpēja.

-Ko, ko, kas te... : Es apreibusi skatos uz viņu ar asarām. Viņš paņem un apskauj mani tik cieši, ka es gandrīz nosmaku.

-LŪDZU, LŪDZU... nesaki policijai, labi, nevienam! : Viņš sāk man čukstus pinkšķēt ausīs.

-KAPĒC T.... : Viņš man neļāva pabeigt teikumu un tagad viņš ar roku mani smacē nost un pēctam atlaiž.

-MAN VAJAG MEITENI! : Viņš kaunīgi iebļaujas!

-Ko? : Apjukusi es vaicāju.

-Lūdzu, esi mana meitene, es negribu būt kopā ar Māri.

-Kas, ko,umm?

-Vienkārši pasaki "JĀ"!

-Ko... NĒ! DIEGS! Tu aizmirsi... VISPIRMS, tu ielauzies manā istabā pa logu, pēctam tu mani tualetē.. umm. UN tu mani ZAGI?? un, un, un TUUUU...... Mani gribi par meiteni, jo tu negribi būt ar Mārīti kopā..... KO? Un cik tev gadi , ka tu brauc ar mašīnu...

-Mani NESAUC DIEGS! Es esmu Diego un man ir 14 gadi. Nesaki nevienam, bet nuu... es pa naktīm braucu ar manas mammas mašīnu.

-UN ZODZ MANI, CITUS?

-Nē, nēeee, es, es, nuuu... LABI. Es tevi varbūt nozagu, bet nu, es negribēju būt kopā vienkārši ar Māri. UN! MĀRE NAV MĀRĪTE(KUKAINIS). Tā ir meitene, ar kuru mani gribēja salikt kopā mamma. UN eS NEGRIBU ar viņu kopā

-PAGA.... Un DĒĻ TĀ TU MANI ZAGI? Un kas tā par caculīgu tavu meiču kafeinīcā?....

-Es tevi nezagu dēļ tā, ES PAT NEZINĀJU, KA TĀ BIJI TU, labi beidzam šo tēmu...

-KĀ var beig.. : viņa iejaucās.

-Tā meitene bija tā Isabelle.. :Pasaka ātri viņš. Viņa ir mana ex girlfriend un es viņu gribēju atpakaļ, bet tad viņa sagāja ar citu kopā un bebebe.

-Labi, vienalga.

-UN tagad,  tev ir jāpērk man jauns xbox!

-KO, nē..., čali tu mani nozagi.

-Nu beidz ar to nozagšanu, sāksim mūsu misiju!

-PAGA, ko?






Cilvēks, kurš visu laiku ir man blakusTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon