umarım...

706 63 95
                                    

Kontrol etmeden atiyorum,hatalarim varsa affola.

Oy ve yorum istiyommmm🐙
...

Seungmin'den anlatım

Bütün gece Chan hyungun dertlerini dinlemiş ,ona nasıl yardımcı olurum diye düşünmüştüm. Şimdi ise chan hyung ile birlikte sürekli geldiğimiz bı otelin odasında,çift kişilik yatakta uzanmıştık. Ben Chan hyungun saç tutamlarıyla oynuyordum o ise eliyle belimi okşuyordu.

Uzun süredir aramızda bı sessizlik vardı ve bu sessizlik gerginliğimi artırıyordu.

"Seungmin beni destekliyeceksin değil mi?"dedi Chan hyung. Sonunda sessizliği bozması beni biraz da olsa rahatlamıştı ama bu rahatlığın uzun süreceği filan yoktu.

"En büyük destekçin olacağım."dedim ve onun görmeyeceğini bile bile güven verici şekilde gülümsedim.

Tekrardan eski sessizliğimize döndüğümüzde içimi kaplayan huzursuzluk bı türlü yakamı bırakmıyordu.

Sonunda Chan hyungun uyuduğunu emin olduğumda yavaşca yanından kalktım ve odanın öbür ucundaki tek kişilik koltuğun üzerinde duran  ceketimin cebinden telefonumu aldım. Tekrardan yatağa geldiğimde Chan hyungun üstünü sıkıca örtüm. Yatağın öbür ucuna oturdum. Telefonundan notlar kısmına girip bugün yaşadıklarımı kısaca yazmaya başladım

5 Ocak 2024

Bugün Chan hyungun şirket kuracağını öğrendim. Aslında uzun süredir bunun üzerinde çalışıyormuş ama bize hiç belli etmemiş.

Şirket kurma fikri ise JYP'nin gereksiz isteklerinden dolayıymış. O çok iyi lider.

Ama benim için sadece lider mi? Emin değilim.

Beni öpmesi normal mi?
Peki ya bunu sürekli yapması?

Umarım sadece kafamda kurmuyorumdur.

Umarım bende bıraktığı etkiyi fark eder.

Umarım sevgimi karşılıksız bırakmaz.

Umarım bütün bu hareketlerini abartmıyorumdur.

Umarım bu hareketlerinin mantıklı açıklaması vardır.

Tekrardan görüşürüz seungmooo.
...

Yazdıklarımı kaydettikten sonra telefonu kapattım ve yastığın altına koydum. Daha sonra uykusuzluktan gözlerimin yanmaya başlamasıyla uyanık kalmaya son verip uykunun kollarına kendimi bıraktım. En son hatırladığım şey ise ensemde hissettiğim nefes ve belime dolanan ellerdi.

...
(Bir gün sonra)
Hyunjinden anlatım

Hep baraber prova odasında toplanmış dans provası yapıyorduk.

"Hey changbin! Bak yine yönü karıştırdın. Sola doğru değil sağa doğru yapmalısın."minho hyungun sesiyle hepimiz ikiliye döndük.

"Açlıktan yönleri karıştırdım. Hadi artık mola verelim!"dedi ağlamaklı sesiyle Changbin.

Bay Bang/Hyunho,JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin