6 ayin ardindan yine ben

47 16 0
                                    

Kisacik bi bolum. Cok bi beklentiniz olmasin
***

Felix ve jisung ikilisinin sevgili olmasının üzerinden bir hafta geçmişti ve ikili diğer grup üylerine çaktırmamayı bir şekilde başarmıştı.

Felix minhoya söyleyemediği için üzgünken, jisung da hyunjinden bunu sakladığı için kendine kızıp duruyordu.

Hyunjin demişken, şuan kendisi mutlu bir şekilde hazırlanıyordu. En sevdiği,soluk mavi bol paça pantalonunu altına geçirirken üstüne ne giyeceğini düşünüyordu.

Dolabının önünde durup uzun süre inceledi. Sonunda eline birkaç parça şey alıp teker teker denemeye başladı. Sade giyinmeyi seven hyunjin, heyecandan ne giyeceğine bi türlü karar veremiyordu. En sonunda pes edip jisungu görüntülü aradı. O seçemese de jisung kesinlikle güzel bi parça seçerdi.

Felixle beraber sinamada olan jisung, telefonu çalınca ne yapacağını bilemese de, felix ona birlikte sinemaya gitmelerinin garip karşılanmayacağını söyledikten sonra, jisung hızla salondan ayrılıp sessiz bi yere geçti ve telefonu açtı.

"Açmasaydın kanka?" diye sitem etti hyunjin. Haklıydı.

"Felixle sinemadayız ve sen filmin ortasında beni aradın. Mecbur salondan çıkmam gerekti. Ne oldu? çabuk söyle. "

"Kanka ben şimdi biriyle dışarı çıkıcam," diyerek başladı konuşmaya. Tüm olayı özet geçince jisungdan kıyafet önerisi aldı ve felixle onun sinemada olmasını hiç umursamadan arakadaşına öpücük atıp telefonu kapattı.

Jisung, hyunjinin herşeyini ona anlatmasına karşın onun hyunjinden bir şeyler gizlediği gerçeği ile yüzleşince bu durum biraz canını sıkılmıştı. Yinede felixe belli etmeden guzel bi gün geçirmeyi kafasına koydu ve sevdiği adamın yanına hızlıca gitti.

Hyunjin, giyinme işini bitirince sıra yüz makyaji ve saçına gelmişti. Bugün kendini ekstra güzel yapmak istiyordu. Bu buluşma onun için önemliydi.

Önce saçlarını taradı,güzel kokan spreyinden saçlarına sıktı ardından yüzüne biraz çeki düzen verdi, gerçi onun buna ihtiyacı yoktu fakat bu gün onun için cidden de önemliydi ya da o abartıyordu.

Tamamen hazır olunca karşı tarafa evden çıktığına dair bi mesaj attı, cevap gelmesini beklemeden telefonu kapattı ve koşarak aşşağı indi.

"Chan hyung, ben çıktım!"diye bağırdı.

Chan'dan birkaç onaylar mırıltı gelince evden hızlıca çıktı.

Araba kullanmayı biliyordi fakat bu heyecanla sürmeyi pek uygun görmedi ve şoförden onu götürmesini istedi.

Yol boyu telefon ekranından kendine bakıp duruyor, yüzünü kontrol ediyordu.

Sonunda istediği yere gelince evden çıkmadan cebine attığı maskesini taktı ve şapkasını da kafasına geçirip tanınmamaya özen göstererek kafeye girdi.

Beklediği adam da mekandan içeri girince heyecanlana ayaklandı ve kısa bi sarılmanın ardından karşılıklı oturdular.

"Seni buraya çağırdım çünkü... " diye söze başladı minho. Hyunjin beklentiyle minhonun yüzüne bakıyordu.

"... jisung ile felix arasındaki ilişkinin normal olduğunu düşünmüyorum. Sence de öyle değil mi? " diye sordu minho. İçindekileri soyleyememenin kırgınlığını yaşıyordu.

Aslında minho son dakikaya kadar kendi hislerinden hyunjine bahsetmek için buraya çağırdığına kendini inandırmaya çalışıyordu fakat başarılı olamamış, korkaklık yapmıştı.

Hyunjin ise ne diyeceğini bilemiyordu. Minho ona hiç beklemediği bi anda yazınca o da aralarındaki çekimi fark etmiştir diye düşünmüştü. Bunun kırgınlığı ile derince yutkundu.

O günü basit sohbetlerle atalatan ikili felix ve jisung çiftine hespa sormaları gerektiğini akıllarının bi kenarlarına yazdılar.

Evlere dağıldıklarında minho bi duş alıp, düşünceli bi şekilde yatağına girerken, hyunjin ise tüm kırgınlığına rağmen minho ile geçirdiği her saniyeyi düşünerek ve bir sondaki gün başına geleceklerden bi haber yatağına girmişti.

_______________________________________

Selam aq

Nasilsiniz citirlarrrrr

Biliyorum yb beklemekten bayatladiniz AMA NE DEMİSLER GEC OLSUN GUC OLMASİN AMK

Hatalarimi gormezden gelmeyenide gotten😚

neyse yorum+oy istiyom bays

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 16 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bay Bang/Hyunho,JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin