Noldu lan sana?

711 72 50
                                    

Beni taniyanlarin,ilk parti ben degilde baska birinin yazdigini dusunmesi rica olunur, saygilar.

Iyi okumalar🌹
_________________

Lee minho kendisine ait olan evindeki mutfakta, sevgilisiyle film izlerken yiyebileceği birkaç atıştırmalık hazırlıyordu. Heyecanlıydı, çünkü sevgilisi ile ilk defa film gecesi yapacaktı.

Hazırladığı atıştırmalıkları ve içecekleri bi tepsiye koydu ve salona,sevgilisinin yanına ilerledi. Koltukta battaniyeye sarılmış,televizyondan izleyecek film seçen sevgilisi, her filmin açıklamasının okuduktan sonra yüzüne garip mimikler yerleştiriyordu.

Lee minho sevgilisinin bu garip mimiklerine hafifçe tebessüm etti. Elindeki tepsiyi yavaşça orta sehpaya bıraktı ve kendini sevgilisinin yanına attı.

Elini sevgilisinin ince beline atıp onu kendine yakınlaştırdı ve sevgilisine has kokusunu kafasını, onun saçlarına gömerek içine çekti. Bu koku ona huzur veriyordu.

Minho kumandayı sevgilisinin elinden alıp"benim aklıma geçenlerde gördüğüm bı film geldi. Konusu ikimiz içinde gayet ideal. Onu açmamı ister misin?"dedi. Sevgilisi onu kafasıyla onaylayıp,filmi açmasını bekledi.

Film başladığında,minho sehpada ki tepsiden cips paketini ve sevgilisinin favorisi olan çikolatayı alıp arkasına yaslandı. Tabi arkasına yaslandığı gibi de sevgilisini tekrardan yanına çekip ve eline çikolatayı tutuşturmayı unutmadı.Sevgilisi, minhonun ona uzattığı çikolatayı açıp keyifle yemeye başladı.

Filmin ortalarına doğru esas kız ve oğlan kavga ederken, minho ve sevgilisi kendilerini ateşli bı öpüşmeyi izlerken buldular. Esas kız, oğlanın yanağına tokadı geçirince ,oğlan dayanamayıp kızın ellerini birleştirip kafasının üstünde sabitlemiş ve kızın dudaklarına yapışmıştı.

Bu sahne ortamdaki havayı değiştirmişti. Minho gözlerini sevgilisine dikmiş,onun da kendisine bakmasını bekliyordu. Beklediğine de deymişti. Sevgilisi, kafasını yapılı omuzdan kaldırıp gözlerini minhonun gözleriyle buluşturduğun da artık olacakları az çok tahmin edebiliyordu. Gerçi tahmin edilemeyecek gibi de değildi.

Minhonun gözleri yavaşça sevgilisinin pembeliklerine kaydı,aynısı sevgilisi içinde geçerliydi tabii. Sevgilisi bı an da gelen cesaretle yüzünü biraz daha minhonun yüzüne yaklaştırınca,minho artık dayanamayacağını anlayıp yavaşça dudaklarını birleştirdi.

İkisi de dudaklarını hareket ettirmiyor, karşı taraftan bir adım bekliyordu. Minho,yavaşça hareket etmeye başladı. Ama hareketleri o kadar yavaştı ki hareket ettiği neredeyse anlaşılmıyordu bile.

Sevgilisi bu yavaşlıktan rahatsız olmuş gibi minhonun alt dudağını kendine kurban olarak seçti. Yavaş olan bu öpüşmeyi hızlandıran ilk hareket bu olmuştu. Minho da sevgilisine ayak uydurunca bu öpüşmenin masumluğu kalmamıştı.

Minho elini sevgilisinin belinden ayırmazken, daha rahat bı pozisyonda bulunmak için sevgilisini kucağına oturttu. Televizyonda devam eden filmi unutmuşlardı. Aslında ikisi de filmin sonundaki katili merak ediyordu fakat şu anda katili öğrenmekten daha da önemli işleri vardı.

Nefessiz kalan ikili sesli bı şekilde birbirinden ayrıldı. Bu öpüşme hem fiziksel hem de ruhsal olarak onları çok fazla etkilemişti.

Bay Bang/Hyunho,JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin