skz family

509 52 78
                                    

Medya: ben ve sevgilim 😣😖😫😭

****

Sabahın erken saatlerinde uyanmıştı hyunjin. Bu durumdan nefret ederdi. Kendisi tam bi uyku insanıydı fakat erken uyandığında tekrardan yatamıyordu.

Kafasını dağıtmak için odasını topladı ve eline çizim defterini alıp yatağına oturdu. Ne çizeceğini bilmiyordu, sadece karalama yapmak istiyordu. Bu onu rahatlatmaya yeterdi.

Ne kadar süre karaladığını bilmiyordu fakat kapısının aniden açılmasıyla yerinden sıçramıştı.

Korkmuştu hyunjin. Çünkü yaşadığı yurtta hiç kimse kapı çalmadan bir diğerinin odasına gitmezdi.

Derin bi nefes alıp, gelen kişiye baktı. Karşısında ağlamaktan yüzü gözü şişmiş bi han jisung gördüğünde ise hızla yatağından kalktı ve ona sarıldı, hyunjin.

"Ne oldu sana?"dedi hyunjin.Jisungun tek gecede çökmesnin sebebini bilmek istiyordu.

"B-ben dün içkiyi fazla kaçırmışım."

Derin derin nefesler almaya çalışıyordu jisung fakat nafileydi. O kadar içli ağlıyordu ki hyunjinin bile gözleri dolmuştu.

"Sonra felixe yazıp herşeyi ona anlatmışım." diye devamını getirdi jisung.

İçinde fırtınalar kopuyordu. Felix'in mesaji aklına geldikçe göz yaşlarından oluşan bi okyanus da boğuluyormuş gibi hissediyordu.

Hyunjin,bi türlü sakinleşmeyen jisungu yatağına oturttu. Jisungun diyeceği şeyi az çok tahmin edebiliyordu.

"Ve felix bana 'biz sadece arkadaşız'dedi. Aynı biz dışarıda beraber görüntülendiğimiz gün ki gibi sadece arkadaşız dedi. Madem sadece arkadaştık, o zaman niye ümit verdi ki?"

Bi an yutkunamadı hyunjin. Ona ne demesi gerektiğini veya nasıl tesseli edeceğini bilmiyordu. Bu yüzden ona tek desteği sarılmak olmuştu.

...

"Neden Chan hyungu dinliyoruz ki?"

Bugün bu sorudan bir milyon defa sormasına rağmen halen istediği cevabı alamayan felix, umtsuzca kendini yatağa bıraktı.

"Chan hyung'un elbet bi bildiği vardır."

Bıkkınca konuştu Minho. Bu sorudan sıkılmıştı.

İkili minhonun odasında saatlerce konuştular. Bu konuşmanın sonlanmasını sağlayan ise gruba üst üste atılan mesajlardı.

BAŞIBOŞ VELETLER😼

+9 mesaj

Seungmin
Biraz daha bu konuda kavga ederseniz zorba yanımla tanışacaksınız.

Changbjn
Ya banane amk
Ben hyunjin ile evlenmek istiyorum.

Jisung
Hyunjin benim kocam🖕🏿

Minho
????
Jisung???
Changbin??
Evlenmek?????
Kocam????
Hyunin ile?????
Hayırdır oğlum?????
Çok mu abarttım|
Acaba ümitlenmiş midir?|

Seungmin
Bi bu eksikti aqq

Jeongin
Minho hyung olayı yanlış anlamadan birini olayı özetlemesi lazım.

Chan
Offff
Cidden şaka gibisiniz.
Siz ve sizin şu hyunjin aşkınız hakkında bir konuşma yapmanın zamanı geldi de geçiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bay Bang/Hyunho,JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin