Op een gegeven moment trok iemand mij ruw tegen zich aan.
Ik stond oog in oog met een kwade Yassir. " Meysa, wat heeft dit allemaal te betekenen?" Yassir alstublieft, dit is niet hetgene wat je denkt dat het is." Dat weet ik Maysae, Abdullah heeft me alles vertelt maar jullie konden mij ook gewoon bellen?" Hoezo moesten we jou bellen?"
Jij en Abdullah horen niet alleen samen te zijn, jullie konden mij op zen minst bellen dan was ik gelijk gekomen.
Niemand had dan ook een foto van jullie getrokken!" Maar Yassir, ook al was jij erbij dan was ik toch nog steeds aan het zondigen?" Jij begrijpt het niet hé Maysae?" Nee, leg het me dan uit?" Laat ook maar, wat ga je hier aandoen?" Soraya een lesje leren!"
Eindelijk ging de bel, ik rende als een gek naar de klas. " Meysa, waarom heb jij toch altijd zo'n haast, zei Yassir?" Ga je zometeen zien."
Meneer Yovusku zat al in de klas. Dag meneer, zei ik terwijl mijn ogen Soraya zochten maar haar nergens konden vinden.
Ik nam plaats naast Yassir. 'Maysae..." Ja Yassir?" Hoop dat je die bitch snel vind."
De deur ging wijd open, ik keek gelijk achterom hopend dat het Soraya is. Het was Siham die binnenkwam, ik draaide me gelijk terug om. "maysae en Abdullah, nooit gedacht dat jullie twee een stel waren!"
Die irritante stem herkende ik meteen. Vol woede stond ik op en liep gelijk op haar af.
Voor ik wist lag ik boven op haar.
𝐘𝐚𝐬𝐬𝐢𝐫:
Nog nooit ben ik zo kwaad geweest. Hoe kan Abdullah zomaar Maysae een lift aanbieden zonder mij eerst op de hoogte te brengen?
Hij is ze3ma goed opgevoed en dan doet die zoiets! Ik begrijp wel dat hij haar alleen maar wou helpen, maar dan nog Allah heeft het ons verboden!
Ik zie wel hoe hij altijd naar maysae kijkt. Hij kan zijn ogen nooit van haar afhouden.
Ergens was ik wel jaloers op hem. Ik vind Maysae al een tijdje leuk, ik wil het haar zo graag vertellen maar het lukt me gewoon niet.
Maysae, wou Soraya zo graag op haar plaats zetten. Ik gaf haar de toestemming daarvoor.
Ze heeft de hele school afgezocht maar nergens kon ze haar vinden. In de klas was ze ook niet. Er werd op de deur geklopt, ik zag dat maysae zich meteen naar achter omdraaide.
Het was Siham, ze dacht waarschijnlijk dat het Soraya was. Maysae draaide zich teleurgesteld om. " maysae en Abdullah, nooit gedacht dat jullie twee een stel waren" hoorde ik Soraya zeggen.
Net dat ik me wou omdraaien zag ik dat Maysae al op haar lag. Ik haaste me naar haar toe, bang dat haar iets zou overkomen.
Ik haalde hun beiden uitelkaar. Soraya haar haar hing alle kanten uit, ze had zelfs een bloedneus.
Wow nooit gedacht dat Meysa zo sterk was. " Dames, jullie gaan je nu meteen melden, zei meneer Yovusku!" Ik ga wel mee om een zeiltje in het oog te houden." Ik ging naast maysae lopen.
Vlak voor de deur van de directeur gaf maysae, Soraya nog een stomp. " Ik ben nog niet klaar met jouw. Jij gaat eraan heb je me begrepen, zei ze dreigend." Maysae hou je kalm, straks word je nog van school gestuurd." Dat kan me niets schelen, die kanker hoer gaat eraan!" Meysa alstublieft, denk aan mij." Hoezo moet ik aan jou denken Yassir?" Ik wil je bij mij maysae, ik vind jou leuk...
Vergeet niet te stemmen🩵.