İsmail'in Ağzından:
Artık bu hikayenin sonuna geldik, bu kadar oyun yeter, namluyu çektim, gözlerimi kapadım ve ateş ettim.Gözlerimi açtığımda attığım kurşun duvardaydı: "Sen kimsin Alper, söyle bana kim olduğunu." Evet, kısa sürede aşık oldum, bu adama tütün, alkol, uyuşturucu gibi bağımlısı oldum.Katil olduğu ortaya çıksa bile artık umurumda değildi. Elimdeki silahı yere attım, kollarımı boynuna doladı, kollarını belime doladı, burnunu boynuma dayayıp kokumu içime çekti, gözlerimden yaşlar aktı. Ellerini saçlarıma koydu. saçımı okşadı: "Şşş güzelim, ağlama, benden korkmana gerek yok." "Nasıl korkmayayım sen bir katilsin" dedim. Güldü ve şöyle dedi: "Güzelim, ben katil değilim, ben bir dedektifim." Hemen kollarından ayrılıp yüzüne baktım: "Sen neden bahsediyorsun Alper?" Başını salladı ve "Evet, ben bir dedektifim" dedi. O anda neden silah taşıdığını ve neden aniden ortadan kaybolduğunu anladım. "Seninle konuştum çünkü blogunda fazlaca suçlu olabilme ihtimaline karşılık emniyet beni görevlendirdi ama hesaba katmadığım bir şey oldu ben sana aşık oldum." Duyduklarım karşısında dizlerimin bağı çözüldü ve kendimi Alper'in kollarına attım. "Ben de sana aşık oldum Alper Bey." Vakit kaybetmeden dudaklarımızı birleştirdim.O sırada Alperin'in telefonu acilen çaldı.
"Ulan amına koyduğumun dedektifi nerdesin sen senin yüzünden bana cilve yapan sevgilimle güzel dakikalar yaşayamıyorum." güldü ve "Abi,ben sarı civciv ile ilgileniyorum" dedi. Bana gülümsedi ve göz kırptı "Baya bi ilgileniyorsun herhalde amına koyayım siktin dime çocuğu." Ellerimle yüzümü kapattım ve "Ya ne diyorsun abicim, tamam geliyorum ben" dedim. Telefonu kapattı, ceketini giydi, dudaklarımı öptü ve gitti.
Abdülkerim'in Ağzından:
Dedektif sonunda geldi ve "Şükür amk nerdesin sen" dedi. Gülümsedi ve "Tamam, olayı araştıracağım" dedi. Masaya oturup gözlüklerini taktı ve davayı incelemeye başladı. Odadan çıkıp odama geldim. Düşünüyordum. Daha sonra minik kıvırcığım odaya girdi.Yanıma yaklaştı ve kucağıma oturdu, elleriyle sakalımı okşadı. "Peki ne oldu sevgilim?" Yüzüne baktım ve "Bir dedektif geldi ve olayla ilgileniyor" dedim. "Dedektif burada olduğuna göre sanırım sevişebiliriz" dedi cilveli bir sesle. Kulağına "Ama tatlım, ofisteyiz" diye fısıldadım. İçini çekerek "Hadi ama seni çok özledim" dedi. Gülümsedim ve "Ben mi yoksa küçük aslan mı?" dedim. "İkinizi de çok özledim." dedi alaycı bir tavırla. Başımı boynuna gömdüm ve bebeğin kokusunu içime çektim. Boynuna hafif öpücükler bıraktım. Bebeğim boynunu açtı ve bana yer verdi. Hemen boynuna bir öpücük bıraktım. Öpücüklerim yavaş yavaş ısırmaya dönüştü. Bebeğim sanki haftalardır ona dokunmamı bekliyormuş gibi inledi. boynunu talan ettikten sonra pantolonunu, yukarıdan boxerını indirdim,üniforması biraz uzun olduğundan kalçasına kapatıyordu. İşaret ve orta parmağımı ağzına soktum, memnuniyetle kabul etti ve ıslattı. İlk başta işaret parmağımı içine soktum, diye inledi çünkü uzun zamandır sevişmedik. Bir an bekleyerek orta parmağımı içine gönderdim. Yavaş yavaş abartarak parmaklarımı hızlandırdım ve onun içinde makas hareket yaptım. Bebeğimin güzel sesi odada yankılandı. Uzanıp pantolonumun ve boxerımın fermuarını açtım. Aletimi çıkardım ve küçük bir çekiştirdim ve yavaşça aletimin yarısını onun içine gönderdim. Bebeğim omuzlarımdan tutup inledi. Hemen dudaklarına kapandım. Alt dudağını ısırdım. Ağzını açtım. Dilimi ağzının içinde hareket ettirdim.Aletimin tamamını içinde gönderdim.Kollarımda kıvranıp aletimi almaya çalışırken gözlerinde yaşlarla çok seksi görünüyordu. Kollarını boynuma doladı ve kucağımda zıplamaya başladı.
Hızlıca zıpladığında ben de içine boşaldım ve bebeğim çoktan zevkten boşalmıştı. Kucağımdan indi ve hemen pantolonumu topladım. O an bebeğimin yanına gidip içindeki menileri çıkarmak istedim ama o elimi tuttu ve "Hayır sevgilim, içimde menilerinin olmasını seviyorum" dedi. Dudaklarımı öperek, boxerını yukarı çekerek, pantolonunu giyerek, saçını geriye çekip saçını düzelterek, "Hadi bebeğim,gidelim bu amına koyduğumun dedektifi ne yapmış?" dedim. Başını salladı ve odadan çıktık, "Şüpheli biri var mı dedektif ?" Bir sandalye çekip onun önüne mi oturdum."Evet, bunu yapan adam uyuşturucu etkisindeymiş gibi görünüyor ve belki de dosyalara baktım ve adam Mesut Özil olabilir o gün gece saatlerinde yan binada Tekel'de uyuşturucu etkisi altında bulunmuş." Başımı salladım ve hemen telsizden ekibe haber verdim.
___________________________________________
Merhabalar asklarimm nasılsınız umarım iyisinizdir💗Ben oğlumu hapse attırır mıyım😾
Ecos sizi nasıl ketenpereye getirdi
*Vefa Abi Vefa Abi Vefa Abi Beni ketenpereye getirdin.*
Ayy bu cilveli ferdi abdüsü yaktiii🤭
irfanenayisi Edosum💗
LordVictorias Bebisimmm💗
tamamensafbenim ya abicim bana bölüm yazmazsan böyle olur😾
zeynepakturkoglu pipili abicimmm💗
Talhamdakeremim_1903 ayy canimm bebis kiziimm benimm💗 *öpücük*
gsli0yazar oyss annesinin icardi tanesiii💗 *öpücük😽*
Karizmabaris yenii bölümmm
hersaniyebesiktas baliimm💗
liquorlollipopwt askim çarşı pazar karıştı🤭
real_sigma_Icardi HOS GELDİNN💗
11_vannessa_11 yenii bölümm geldii bebisimm💗
oldumamk canim da caniimm💗
iveymisxdd yenii bölümm geldii askimm💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scream (Barış Alper Yılmaz&İsmail Yüksek)
FanfictionCinayet vakalarını araştırmak isteyen İsmail'in başına gelenler