🥢İYİ OKUMALAR🥢
~Kim Yeon-ji 'den:
Eğer kafamdan dönen şey ise o zaman naneyi yemiştim. Etrafa anlamsızca bakıyordum.
Minho : Sanırım asansör bozuldu.
Sojin: Olamaz!
Minho: Ne olduki?
Sojin:B-benim klostrofobim var. (Omg sanki pick me gibi bişey oldu gibi değil direk pick me ama Minho var işte bende ona pick me lik yapardım jsjsjs)
Lee Know : Sakin olmalısın birazdan bizi kurtarmaya gelirler.
...
5 dk olmuştu nefesim daralıyodu ve başım dönüyordu. Yere oturdum ve beklemeye başladım Ama bunu unutmam lazımdı ve Bang chan un refakatçısı ile irtibat kuracaktım.
Yeon-ji: Adın ne?
Minho : Lee know , bu arada iyi misin?
Yeon-ji: Pek sayılmaz nefes almak ta zorlaniyorum.
Minho: Ne yapmalıyım?
Yeon-ji: Unutmalıyım, azda olsa .
Minho: Tamam o zaman senin adın ne?
Yeon-ji: Yeon-ji ,Kim Yeon-ji.
~Minho 'dan :
Yeon-ji: Yeon-ji, Kim Yeon-ji.
Aslında onun hakkında her şeyi biliyorum kaç yaşında olduğundan tutun en çok yediği yemeğe kadar biliyorum. Ama klostrofobisi olduğunu bilmiyorum onun iyi olmasi için elimden geleni yapıcam .Yanına eğildim ve oturdum.
Lee Know : Peki kaç yaşındasın?
Yeon-ji: 24 p-p-peki sen kac yaşındasın.
Konuşması iyice bozulmuştu . Ona bunu uyuşturacaktım ve Han dan öğrendiğim(Direk skz en yakın arkadaşı işte) şeyleri yapacaktım.
Minho : İyi misin ?
Yeon-ji sadece kafasını olumsuz anlamda salladı.
...
30 dk geçmişti hala böyle birbirimize soru soruyorduk. Ama gözümü açıp kapattığımda Omzumda hafif bir ağarlik hissettim hemen gözlerimi açtım bu Yeon-ji idi olamaz bayılmış olamaz hemen adı ile hitap ettim ama olmadı uyanmadı by sefer hafifçe vurmaya başladım ve olmuyordu uyanmıyordu . Ne yapacaktım hep şanssızlıklar beni mi bulurdu bi anda aklima kulağımdaki iletişim cihazı geldi hemen tuşuna basıp en yakın dostlarımdan olan Changbin' e acilen asansörde kaldığımızı söyledi. Oda hemen geleceğini söyledi.
...
5 dk sonra bir kaç ses duydum bu ses Changbin 'in sesiydi bana
Changbin: Minho beni duyabiliyor musunuz orda mısınız ?
Minho: Burdayiz Changbin.
İçeri yetkililer girdi Yeon-ji yi alacaklardı ama ben izin vermedim çünkü Yeon-ji ye benden baska erkeğin dokunmasını istemiyordum.
_______________________________________ _______________________________________
Bölüm burda biter umarım beğenmişsinizdir ♡
Hikayemi oylamayı ve kanalımı takip etmeyi unutmayın Bayysss <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KLOSTROFOBİ 'NİN YARARLARI ☆°•
FanfictionKötü bir başlangıcın büyük bir aşka dönüşebileceğini kim nerden bilsin ...