Gözlerimi aralanmaya başladı etraf sipsiyahtı ayrıca başım ağrıyor du. Kalkmaya çalıştım ama olmadı çünkü bir sandalyeye bağlı idim ipleri çözmeye çalıştım fakat olmadı ve artık pes etmiştim bir anda ışıklar açıldı ve hemen kapıda açıldı hemen kafamı kapıya yöneltim gelen Bang Chan idi. Bir sandalye çekti ve karşıma oturdu.
Yeon-ji:Beni neden kaçırdın?
Minho: Seni seviyorum desem ...
Yeon-ji: Ne !Daha birbirimizi tanıyalı 1 ay bile olmadı!
Minho: Seni 5 yıldan beri takip ediyorum.
Yeon-ji: Ne ! Peki beni nereden tanıyorsun ?
Minho: Çalıştığın hastane çok yakın arkadaşımın.
Yeon-ji: Peki niye ben ?!Niye başka kızlar deilde ben ! Benim onlardan ne farkım var ?
Minho:Sen sakin ve güzelsin kısacası adeta benim için yaratılmışsın.
Yeon-ji: Sen kendini ne saniyosun nesin ya sen!?
Minho:Mayfa ve Seri katil.
Yeon-ji: Ne , beni de mi öldüreceksin?
Minho: Sevdiğim kadını neden öldüreyim ki?
Yeon-ji: Lütfen beni bırak ,lütfen.
Minho: Sen beni sevene kadar burdasın .
dedi ve oturfuğu sandalyeden kalkip benim bağlı olduğum sandalyenin arkasına geçti cebinden bir şey çıkardı ve bağlı olduğum ipler bir anda gevşedi sanırım bağlı olduğum ipleri kesti.Sandalyemin önüne geçti be ipleri kendine çekti ve elinde kalan ipleri ere attı.
Minho: Benimle gel.
Minho ipe beraber kapıdan çıktık ,çıkar çıkmaz çok görkemli ve büyük bir salon bizi karşıladı. Elimi tuttu ve beni salona götürdü ve bir yere oturduk .
______________________________________ ______________________________________
Selam âşķlarım uzun zamandır yeni bölüm atmıyorumbu yüzden özür dilerim. Ayrıca bölümü oylayıp beni takip etmeyi unutmayın ve kendinize çok iyi bakin bayyysss .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KLOSTROFOBİ 'NİN YARARLARI ☆°•
FanfictionKötü bir başlangıcın büyük bir aşka dönüşebileceğini kim nerden bilsin ...