🥢İYİ OKUMALAR 🥢~Minho 'dan:
Görevliler Yeon-ji yi almak istemiş lerdi ama izin vermedim çünkü Yeon-ji ye benden baska erkeğin dokunmasını istemiyordum. Asansörden çıkınca Yeon-ji yi bir sedye ye koydum ve Yeon-ji yi bir odaya getirdiler ve serum taktılar. Yeon-ji ile tanışmak istemezdim...
...
(10 dk sonra)
Hala bekliyordum uyanmasını. Bi anda parmakları kıpırdamaya ve gözleri aralamaya başladı hemen yanına adımladım.
Minho : Yeon-ji iyi misin?
Yeon-ji: Ne oldu ki?
Minho: Asansörde kalmıştık ve sen klostrofobinden dolayı bayıldın.
Yeon-ji: Hatırladım . Evet iyiyim.
Minho: İyi olmana sevindim.
Yeon-ji: Rica ederim Minho. Şey bana telefon numarını bana verir misin bi şey olursa sana ulaşmak için.
Minho: Tmm **** *** ** ** kaydettin mi?
Yeon-ji: Tmm kaydettim. Teşekkür ederim.
Minho: Rica ederim.
Bir taşla iki kuş vurmuştum Yeon-ji nin telefon numarasını almıştım. Çok mutluydum.
Yeon-ji: Eyvah benim gitmem gereken bir ameliyat vardı.
Dedi ve serumuna yöneldi ve çekiştirmeye başladı.
Minho: Hey dur ne yapıyorsun?
Yeon-ji: Ameliyata gidicem.
Dedi ve kalkmaya başladı ama ben onu tuttum , aramızda çok az bir mesafe vardı ve kalp atışlarını duyabiliyordum.
Minho: Bu kadar heyecanlanmaya gerek yok sjsjsjsj .
Yeon-ji: Y-oo y-ok öyle bişey.
Dedi ve geri çekildi kıpkırmızı olmuştu acaba ilk görüşte aşk a inanıyormuydu ...
_______________________________________
_______________________________________Bolüm bura bitiyor. Hikayemi oylamayı ve beni takip etmeyi unutmayın seviliyorsunuz ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KLOSTROFOBİ 'NİN YARARLARI ☆°•
FanfictionKötü bir başlangıcın büyük bir aşka dönüşebileceğini kim nerden bilsin ...