~Yujin' in ağazından :
Gözlerimi açtığımda oldukça rahat bir yatağın üzerindeydim. Hemen doğruldum adada kimse yoktu ayrıca kolumdaki yarada pansuman edilmişti. Odanın kapısına doğru adımladım kapi kolunu aşağıya indirdim. Kapı kilitli idi . Bu seferde cama adımladım her yer koruma dolu bir bahçe idi .Ben tam bunları düşünürken kapını açıldığını duydum ve o tarafa döndüm .
Buda kimdi şimdi? Elinde yemek falan vardı.
Yujin: Kimsin ?
X: Ben Junkook
Junkook ismi çok tanıdık geliyodu . Biraz kafamı yorduktan sonra anladım . Minho telefon ile konuşurken duymuştum depodan kaçan adam bu. O zaman Minho 'nun düşmani olan bu adam bana zarar verebilir.
Yujin: Bana zarar verecek misin ?
Junkook: İnsan sevdiği insana zarar verir mi güzelim ?
Yujin: Ne güzeli, ne sevmesi ya . Daha beni tanımıyosun bile !
Junkook: Sen beni tanımıyorsun diye insanlar seni tanimigcak diye bir şey yok güzelim .
Yujin: Ne zamanandan beri tanıyorsun ve nasıl tanıyorsun?
Junkook: Ben sana her şeyi anlatayım . Ben normalde Minho' nun sağ koluydum ama sana aşık oldum. Oda bunu öğrenince birbirimize düşman kesildik ama onun bilmediği bir şey varki bende bir mafyayım.
Junkook sözünu bitirir bitirmez silah sesleri gelmeye başladı. Yine ne oluyodu acaba ?
Yujin: Ne oluyo?
Junkook: Bilmiyorum. Sen burda bekle.
Hemen ayağıya kalktı ve kapıyı kilitleyip gitti. Artık silah seslerinden ve mafya bozuntularından bıkmıştım
____________________________________________________________________________________________________________________
Seleme Cenemeler umarım bölümü beğenmişsinizdir .
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
Bunlar Size <3 ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KLOSTROFOBİ 'NİN YARARLARI ☆°•
FanfictionKötü bir başlangıcın büyük bir aşka dönüşebileceğini kim nerden bilsin ...