BÖLÜM 5

14 1 14
                                    

3 YIL SONRA:

HAN:

Tam 2 senedir jeongin ile çıkıyorum. Minho dan veya Chandan hiç bir şekilde haber almıyoruz. Okulumun bitmesine son 1 yıl kalmıştı. Yeni bir yurda taşınmıştık, dördümüz.Chang bin'e gelince oda duygularının aslında gerçek olmadığını anlamıştı ve şuan hepimiz arkadaşız. Bütün bu güzel anıları arkadaşlarım ile geçirdim, jeongin bana çok iyi bir sevgili olmuştu. Birlikte zamanımızı dershane yerine kütüphanelerde geçirmeye başladık. Yeni kitaplar okuyup yorumlayıp birbirimize veriyorduk. Bu yüzden çoğu kitabı birlikte bitirdik, bir gün tekrar okul için hazırlanmıştım.Dördümüz okula doğru ilerledik, Chang bin de sınıfını değiştirdi artık dördümüzde aynı sınıftaydık. Günlerden pazartesi ydi, test olacaktık. Biraz stresliydim, jeongin beni rahatlatmaya çalışıyordu. O sırada yeni hocamız girmişti derse, bu yeni hoca bu gün 2 defa girecekti derse.
Bi ilk ders bide 3.derste,kendisini herkese  tanıttı ve her birimizi tanımak içinde ufak bi tanıma oynu oynamıştık.Hocamız baya samimi biriydi herkes ile çacubak iyi anlaşmıştı.

2.DERS

2.derste testi miz vardı, İngilizce testimiz. Test baya zordu benim için ama bir şekilde başarmıştım, testi bitirenler verip çıkabilirdi.
Testini bitirip vermiştim, dışarı çıkmak yerine alt kata gittim. Büyük ihtimalle birilerinin sporu olacaktı, bizim sporsolunu derin dır en alt katta. Ama giriş katından izleye biliyorduk. Nasıl anlatabilirim ki?, çocuklar Basketbol oynuyordu. Bende oturup onları izliyordum, bir el benim omzuma dokunmuştu. Arkama baktığımda bu sevgilimdi.

Testini bitirdin mi?

-Evet, sen ne yapıyorsun burada?

Alt sınıfların sporu varmış onları izliyorum.

-ah, anladım.bu sene yeni öğrenciler gelecekmiş okulumuza.

Oo, öylemi?

-evet, 4 kişi olacaklarmış.

Biraz fazla sanki?

-Bizim sınıfta tek 2 kişilik yer var.

Diğer sınıflara giderler onlarda.

-Okul başkanı ile konuştuğumda yeni sınıflar olacakmış yani sınfılarımız değişecekmiş.

Kötü olmuş

-Hemde nas-

Ah, zil çaldı. Hadi sınıfa geçelim.

-Tamam.

Jeongin ile hızlı bir şekilde sınıfa girdik.
Bi sonraki ders için ders kitaplarımızı hazırladık.

-Heyacanlımısın?

Ha?

-test sonuçları için

Ah, sadece gerginim.

Jeongin başımı okşayarak
-Merak etme herşey güzel olacak.
Dedi.

3. DERS

Tekrar zil çaldıktan sonra yerlerimize oturduk,Hoca geldi. Hoca biraz mutlu gibiydi galiba bi önceki dersi güzel geçmişti.

H:Evet çocuklar yerlerinize oturun.
Bu gün yeni sınıflara dağıtılacaksınız, şimdi adını söylediğim kişi dediğim sınıfa girecek. ANLAŞILDIMI?

. :Evet hocam!

H:Jeongin! C şubesine.

Jeongin bu karardan pek memnun gözükmüyordu eşyalarını alıp  sınıftan çıktı.

Öğretmen çok ismi söyleyip çıkardıktan sonra sınıfımız baya eksikmişti. Yan sıra yani önceden jeonginin oturduğu sırs boştu, moralim bozulmuştu. Sınıfta artık  baya yerimiz vardı. Hoca dersi başlattığı anda kapı çaldı

YENİDEN-{MİNSUNG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin