Zdecydowanie moja ulubiona postać, ale niezbyt dla mnie łatwa do rysowania (nad czym ubolewam, bo mniej Jacka na świecie, to strata dla świata)✌️
Jacek rocznikowo jest najstraszy z całej grupy moich postaci, (ale nie pod względem powstania). W życiu ma już w zasadzie wszystko: skończone dobre studia, świetnie płatną pracę, wspaniałych przyjaciół, wyszedł z zaburzeń odżywiania, realizuje się jako programista i abstrakcjonista.
Mimo tego nie jest zadowolony. Męczy go miasto, w którym nie da się obserwować gwiazd i zwyczajna pustka, która towarzyszy mu nawet, gdy przebywa wśród ludzi.(I tutaj wchodzi Wiktor cały na biało, będzie dobrze, dajcie fanfary xd)
Ale w sumie chcę też wspomnieć o innej, bardzo ważnej relacji: Jacka i jego najlepszej przyjaciółki Michaliny, (bo o niej będzie następny rozdział).
Michalina jest młodsza od Jacka o 6 lat, co od początku nadawało ich relacji dynamiki "brat-siostra", jednak im Michalina była strasza tym bardziej widziała Jacka jako swój ideał mężczyzny. Szkoda tylko, że idealny dla niej partner nie powinien być gejem, bo z tego nic dobrego nie wyniknie... 🫤Wiem, że różnica barw jest mała, ale jak zawsze nie mogę się zdecydować, więc wstawiam dwa i można głosować, czy coś (nie wiem co się robi na Wattpadzie xD)
No i na koniec kilka fun factów o Jacku:
💫 Za dzieciaka wierzył w istnienie kosmitów
💫 Jego pierwszym crushem był Justin Bieber
💫 Na studiach zaprzyjaźnił się z chłopakiem, który ukradł namalowany przez niego obraz xdDo zobaczenia w kolejnym rozdziale🫰
CZYTASZ
ARTBOOK "Pole koniczyny"
Cerita PendekWitam w artbooku "Pole koniczyny" 🍀 Znajdziesz tu głównie rysunki postaci z historii, ktorą piszę pod tym samym tytułem💫 #digitalart #traditionalart #procreate #sketchbook #art #doodles #ocs