beni yükseklere çıkartan şey ise dudaklarımın üstünde ki dudakların karşılık veriyor olmasıydı. uzun zamandır bu anı bekliyormuşçasına öpüşürken ferdi bir anda çekildi ve "napıyorsun?" dedi sitemli sesiyle
"napıyormuşum?" dedim bende anlamayarak
"beni öptün?" dedi kaşlarını yalandan çatarak
"allah allah, öyle mi yapmışım?" dedim bende gülerek
"öyle yapmışsın zani!" dedi ferdi de sesini yükselterek. uzaklaşmıştı ama hala çok yakınımdaydı.
"sende karşılık verdin?" dedim sorarcasına
"öyle mi yapmışım?" dedi beni taklit ederek.
ona güldüğüm de kafamı iki yana salladım ve tekrardan dudaklarına kapandım. anında karşılık verdiğin de dayanamayarak gülümsemiştim.
"ne gülüyorsun?" dedi ferdi anlık olarak dudaklarımdan ayrıldığın da
"seni öpmüşüm." dedim gülerek
beni umursamayarak öpmeye devam ettiğinde bende zevkle karşılık veriyordum. öpüşme git gide ateşli bir hal aldığın da durmamız gerektiğini biliyordum ama yapamıyordum. ellerim yavaşça kalçasına gittiğin de nazikçe okşadım. hemen ardından sert bir şekilde sıktığım da ferdi dudaklarıma doğru inlemişti.
bir kaç dakika sonra zor da olsa ayrıldık. daha doğrusu ferdi ayrılmıştı dudaklarımdan. nefes nefese öylece bir birimize bakarken "ne diye öpüştük biz?" dedi ferdi mızmızlanarak
"zorla öptüm sanki?" dedim alınmış gibi yaparak.
"karşında bir zaniolo varken ve senin dudaklarını öperken karşılıksız bırakmak biraz zor oluyor canım." dedi beni suçlarken. beni ben olduğum için suçluyordu resmen.
"memnun değil misin? pişman mı oldun yani?" dedim kaşlarımı çatarak. bu sefer ciddiydim.
o da bunu anlamış olmalı ki kafasını iki yana sallayarak "hayır, olmadım." dedi ve ellerini belime sardı.
sarılmasıyla yüzümde tebessüm oluşurken bende kollarımı onun vücuduna sarmıştım. saçlarına burnumu getirip kokladığım da güzel koku beni mest etmişti.
"içeri geçelim." dedi ferdi elimden tutarak
salona oturduğumuz da "bir duş alsaydık? terliyiz." dedim ferdiye bakarak
"beraber mi?" dedi gözlerini belerterek
omuz silktiğim de "neden olmasın?" dedim ve gülmemek için kendimi zor tuttum. yüzünde ki ifade çok komikti. resmen dehşete düşmüştü.
daha fazla dayanamayarak güldüğüm de rahatlamış gibi bir nefes vermişti. "şaka yapıyorum." dedim ve ardından "yapmıyorda olabilirim." dedim
yüzünde yine garip bir ifade belirdiğin de "bu şakaydı işte." dedim ve gülerek yerimden kalktım. "beş dakikaya gelirim." dedim ve saçlarından öperek duşa girmek için banyoya gittim.
hızlıca bir duş alarak altıma gri şortumu geçirdim ve salona gittim. "banyoya havlu bıraktım, sende bir duş al istiyorsan." dedim ona bakarak
kafasını salladığın da "teşekkürler." dedi.
yaklaşık bir on beş dakika sonra ferdi yanıma geldiğin de üstünde benim ona çıkarttığım kıyafetler vardı. altına siyah eşofman üstüne de beyaz bir tişört bırakmıştım. üstünde çok güzel duruyordu ama biraz bol gelmişti.
hemen yanıma oturduğun da ikimizin üstünde de bir rahatlama vardı. kendimi pamuk gibi hissediyordum.
"ardayla konuşmaya devam edecek misin?" dedim merakıma yenik düşerek. ferdiyle öpüşmüştüm ve öpüştüğüm insanın eski sevgilisiyle konuşmasını istemiyordum.
yerinde rahatsızca kıpırdandığın da "niye devam etmeyeyim ki?" dedi gözlerini kaçırarak
"ne demek niye?" dedim kaşlarım çatılırken
"arkadaşız zaten." dedi omuz silkerek.
cevabına karşılık susmuştum sadece. belki de öpüşmemizin hiç bir anlamı yoktu onun için. moralim bozulmuştu, niye her şeye bu kadar alınıyordum ki amk?
"ne oldu? niye sustun?" dedi ferdi bana bakarak
gülümsemeye çalıştığım da "sesimi bu kadar çabuk mu özlüyorsun?" dedim konuyu kapatmak için.
o da buna güldüğün de gülüşüne odaklanmıştım. gülünce kafam da tek bir düşünce bile kalmıyordu, sadece ve sadece ferdi doluyordu kafamın içi.
derin bir nefes aldığım da "ölmemi mi istiyorsun?" dedim sorarak
buna anlam veremediğin de "neden ölmeni isteyeyim?" dedi
"bu kadar güzel gülmeye devam edersen canıma kast ettiğini düşünmeye başlayacağım." dedim elimi yanağına götürerek.
buna karşılık utangaçça gülümsediğin de yanağını okşadım ve onu kendime çektim. göğsüme uzanmasını sağladığım da huzurla gözlerimi kapattım. ferdi yanımdayken ve kokusu burnuma dolarken huzurla kaplanmıştım.
evet ben geldim. şaşırdınız dime, bende şaşırdım ahahshwhs