ferdiyle 1 aydır sürekli görüşüyorduk ve her ne kadar bunu dile getirmesekte ikimizde sevgili yoluna girdiğimizi biliyorduk. sadece okulda görüşemiyorduk, ferdi bu konuda hala aynı düşünüyordu. okulda kurulan ortak takımımız vardı ve görüşseydik bile kimse bunu sorgulamazdı. zaten icardiyle mert ve keremle altay birlikte olduğu için sürekli görüşüyorduk.
icardi, ben mert hakanla ise ferdi bir takım olmuştuk. fifa oynarken onları yeniyorduk. mert niye bu kadar ciddi olduğumuz hakkında yakınırken icardinin dikkatini dağıtmıştı ve gol yemiştik "lan!" diye sesimi yükselttiğim de golü atan ferdi bana gülümsemişti.
mert icardiyi baştan çıkarttığı için oyunu bırakmışlar ve gitmişlerdi. onlar arka tarafa gittiklerin de oturduğum yerde kayarak ferdiye yakınlaştım. kolumu omzuna doğru attığım da tatlılığına gülümsemiştim.
"ne gülüyorsun?" dedi o da gülümseyerek
"sana gülüyorum. çok tatlısın." dedim tek elimle saçlarıyla oynarken.
"yapma böyle, kalbime inecek bir gün." dedi kalbini tutarak.
"kalbini yerim senin." dedim yüzümden düşmeyen gülümsemeyle. ferdiyle çok başka atıyordu kalbim. normalde ciddi olan suratım onun yanında bir an bile ciddi kalmıyordu
mert hakan tepemizde belirdiğin de kaşını kaldırarak "hayırdır siz?" dedi
"ne hayırdır? noldu?" dedi ferdi de anlamayarak
"ne ara bu kadar yakınlaştınız siz?" dedi kaşlarını çatarak
"ne alakası var? normal bir şekilde konuşuyoruz işte, konuşamaz mıyız?" dedim terslenerek
"arda nerde ferdi?" dedi mert ferdiye bakarak. ardanın adını duymamla sinirlenmiştim fakat yüz ifademi toparladım.
ferdi çekingence bana baktığın da gülümsedim ona rahatlaması için. "bilmiyorum." dedi ferdi merte cevap vererek
"ne demek bilmiyorum? sevgilinin nerde olduğunu bilmiyor musun?" dedi mert sevgili kısmını bastırmıştı.
ferdi sıkılmış gibi bir iç çekerek "ayrıldık biz." dedi kısaca
"nasıl lan? neden? bana niye söylemedin olum?" dedi mert ilgiyle
"başkasına gitti." dedi ferdi tekrardan kısa cevap vererek. arda konusundan rahatsız olduğumu biliyordu ve bunun olmasını istemiyordu.
"aldattı mı seni?" dedi mert kaşlarını çatarak
"yok aldatmadı, yani başkasından hoşlanıyormuş gelip bunu bana söyledi ve bitirdik ilişkimizi." dedi açıklayarak
"sevmiyor muydun lan sen bu çocuğu köpek gibi? nasıl bu kadar iyi olabilirsin?" dedi mert kafa karışıklığıyla.
ferdi derin bir nefes vererek cevapsız bıraktı onu. mert yanımızdan gittiğin de direkt olarak bana dönmüştü. gözlerim duvarı delip geçerken aklımda bin türlü şey dolanıyordu. herkes ferdinin ardaya olan bitmek bilmez aşkından söz ediyordu, ferdiyse o aşkım bittiğini söylüyordu. gerçekten bitmiş miydi yoksa kendini mi kandırıyordu?
ferdinin "zani?" diye seslenmesiyle ona dönmüştüm. her ne kadar bir şey olmamış gibi davranmaya çalışsam da belli ediyordum ister istemez. bu düşüncelerime bir de ferdinin kimseye söylemeyelim tavırları ekleniyordu.
"hm?" dedim düşünceli ses tonumla
"merti takma lütfen, kimseye söylememek istememin sebebi buydu işte. herkes sorgulayacak ve senin de aklına saçma sapan düşünceler sokacaklar. aklımda ve kalbimde sadece sen varsın. lütfen inan bana zani." dedi ferdi durumu farkederek.
onun sözleriyle gülümsediğim de "sen seviyorum demesen de olur ferdim." dedim ve sarıldım ona. dışardan bakıldığın da bende mert gibi düşünüyordum ama ferdinin sevgisini hissettikçe düşüncelerimin saçma olduğunu anlıyordum.
"ayrıca saklamak gibi bir düşüncem de yok." dedi ferdi bana bakarak
kaşlarım çatıldığın da "söylemek mi istiyorsun?" dedim şaşırarak
kafasını iki yana salladığın da "kimseye bir şey söylemek yada açıklamak istemiyorum. onlar göreceklerini görürürler zaten, az önce mertin gördüğü gibi." dedi açıklama yaparak
"sen öyle diyorsan öyle olsun." dedim tek kolumu omzuna sararak.
"ee aşk hakkında ki düşüncelerin hala aynı mı? hala kendin için sevdiğin insanı bile harcar mısın?" dedi ilk tanıştığımız zamanlarda ki konuşmamıza deyinerek
"aşkı falan bilmem ama senin için dünyayı bile karşıma alırım." dedim derinden gelen sesimle
bu dediğime gülümsediğin de derin bir nefes alarak "sana aşığım." dedi kafasını göğsüme koyduğunda
kalbim teklediğin de saçlarından öperek "her bir yanına aşığım." dedim bende ona karşılık.