Bölüm 2

27 3 0
                                    


Ateş Ve Suyun Hikayesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateş Ve Suyun Hikayesi

Ateş bir gün suyu görmüştü, yüce dağların ardında... Onun deli dalgalarına sevdalanmış, hırçın hırçın kayalara vuruşuna, yüreğindeki duruluğa. Demiş ki suya; gel sevdalım ol, hayatıma anlam veren mucizem ol. Suya dayanamamış, ateşin gözlerindeki sıcaklık al demiş; Yüreğim sana özgür... Sarılmış ateşle birbirine bağlı. Sığa, kopmamacasına...Zaman su, buharlaşmaya, ateş, kül olmaya başlamış .Ya kendisi yok olacak, ya sor...Bastan alınlara yazılmış olan kaderi de yüreğindeki kederi de alıp gitmiş uzak diyarlara su... Ateş kızmış, ateş yakmış ormanları...Aramış suyu diyarlar boyu, günler boyu, geceler boyu Bir gün gelmiş, suya varmış yolu Bakmış veya duru gözlerinin suyunun, biraz kırgın, biraz hırçın. Ve bir anlamı yok; Aşkın bazen devam etmesi. Ama gitmenin kaybolmadığını....Ateş durmuş, susmuş, sönmüş aşkıyla. İşte o zamandan beridir ki: Ateş sudan, su ateşten kaçar olmuş.. Ateşin yüreğini sadece su, Suyun yüreğini sadece ateş alır olmuş...

--------------------

(Diana'nın ağzından.)

" Önce biraz sakin mi olsak? Bir de üzerinde sadece havlu var dikkatimi dağıtıyor. Sonra da ben sana anlatırım." belki söylemeseydi bornozla olduğumu unutabilirdim. Hançerimi boğazından çektim.

" Arkanı dön!" dediğimi yapıp arkasını döndü ben de söylene söylene dolabıma doğru ilerledim. Dolaptan beyaz bir elbise çıkarıp onu giydim ve beyaz bir topuklu ayakkabı. Elbise giymemin nedeni akşam yemeğine başka kral ve kraliçeler de davetliydi. 

" Giyindim," dedim, arkasını döndü. " Çabuk kim olduğunu ve ne hakla benim eşyalarıma dokunduğunu söyle." normalde normal biri olsam eşyalarıma izinsiz dokunmasını çok da üstelemezdim. Ama özel biri -kutsanmış- olduğum için dokunduğum ve benimsediğim nesne ve canlılar da özel oluyordu. Ama bunu ona söyleyip kılıcın gücünden yararlanmasına fırsat vermeyecektim.

" Sana güvenmeli miyim bilmiyorum." 

" Bunu bana sen mi söylüyorsun cidden?" 

" Sadece ben buraya ait değilim."

 " Orası belli," dedim onu süzerek. Giydiği kıyafetler buraya ait olmadığını gösteriyordu, ama kıyafetleri fit vücuduna çok yakışıyordu. Gri gözü ve siyah saçlarıyla ortalığı kasıp kavurabilirdi. Diana! Kendine gel kızım o bir düşman olabilir. " Sana hangi krallıktan geldiğini soruyorum zaten. Vadronia, Etril, Xipil, Frigya, Hotar, Kandy, İceni, Kolhis, Koryo, Yamha, Navarra, Jaffna sen bunlardan hangisindensin." söylediğim son dört krallık düşmanımızdı. Bu akşam yemeğe davetli olanlar ise; Vadronia kral ve kraliçesi, Etril kral ve kraliçesi, Kandy, İceni ve Hotar kralları ve kraliçeleri.

Ateş Ve SuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin