Bölüm 4

18 3 0
                                    


Bilge salonda etrafı garip bitkilerle ve sönmüş mumlarla çevrilmiş bir minderde oturuyordu. Bilge bana bakıp başını eğdi, ben de aynı şekilde başımı eğdim. 

" Hoş geldiniz leydim, buyurun oturun." diyerek bizim için mumların ortasına iki minder kattı. Alex ile beraber minderlere oturduk. 

" Bilge, bu adamın ad-"

" Alex, sana başka bir diyardan geldiğini söyledi. Sen de emin olmak için buraya geldin." diyerek sözümü böldü. Açıkçası buna şaşırmadım sonuçta Bilge'ydi o buraya neden geldiğimizi gözlerimizden anlardı. Sessizce başımı salladım.

" Alex, lütfen yanıma gel." Alex'e bakıp gitmesini söyledim.  Alex Bilge'nin karşısına oturdu. Bilge elini Alex'in başına koydu ve gözlerini kapattı. Bir şeyler fısıldıyordu ama duyamıyordum ki duysam bile anlamayacağımı biliyordum. Biraz sonra bir şeyler daha söyleyip üfledi. Elini Alex'in başından kaldırıp bir kabın içerisine çeşitli bitkiler koyup ezmeye başladı. Yaptığı karışımı Alex'in bileğine sürüp sildi ve bir kumaş parçası ile sürdüğü yeri bağladı. Bunları yaparken çeşitli büyüler söylüyordu ancak hiç birini anlamıyordum. 

" İki gün sonra bu kumaş parçasını bileğinizden çıkarın bir damla izi belirmiş ise bir süre sonra buraya gelirken kırdığınız alet size sağlam bir şekilde gelecektir ancak iz belirmemiş ise sonsuza dek bu evrende kalırsınız."  Bilge sözünü bitirdiğinde karşısına oturup,

" Bunları kimseye anlatmıyorsun yoksa ne olacağını biliyorsun." dedim ve ayağa kalkıp reverans yapıp dışarı çıktım. Alex de peşimden çıktığında Diantha'nın sırtına binip Alex'in de binmesini bekledim. Alex binip arkama geçince dragon uçmaya başladı.

" İnandın mı artık bana?" sorduğu soruya net bir cevap verdim,

" İnandım." 

Saraya odamın penceresinden gizlice girmeyi düşünüyordum çünkü yanımdaki yabancıyla fazlasıyla dikkat çekerdim. En iyisi Diantha'nın yardımıyla pencereden odama girmek, diye düşündüm. 

Sarayın arka bahçesine geldiğimizde dragonumu odamın penceresine yönlendirdim. Dragon başını pencereye doğru indirdiğinde önce ben odaya girdim sonra da Alex odaya girdi. Bir an önce Alex'i diğerlerinden gizleyip görünmez kılmam gerekiyordu..

Ateş Ve SuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin