Ares kulağıma bunu söyledikten sonra göz kırpıp uzaklaşmıştı. Kendi kendime "Neler oluyor of" diye geçirmiştim. Daha dün tanıştığım adam nasıl bu kadar yakındı ki bana?
FLASHBELLEK*8 ay önce*
Ares
Gördüğü kadını unutamıyordu, neler oluyordu? Kadının zarif yüzü Ares'i çok etkilemişti. Kadın hakkında herşey öğrenmek istiyordu. Herşeyi, kan grubuna kadar..
*8 ay sonra*
Ares hemşirelere gidip; "Tüm malzemeleri atın, eskimişler."dedi" iyide efendim,daha yeni aldık?"dedi bir hemşire."Dediğimi yapın. Hemen!" "tabii efendim.". Evet, malzemeleri atıp, malzemesiz kalacağını bilsede yapmıştı, onu görmek için yapmıştı. Asena'yı.. Hepsi onun fikriydi vurulmakta. Oradaki kadınları bile o ikna etmişti. Fakat Asena'nın bundan haberi yoktu. Bilmiyordu. Oradaki tüm insanların, bunu bildiğini. Tek Asena bilmiyordu.
FLASHBELLEK THE END*
Asena kendi yerlerine geri döndüğünde, Aylin'e herşeyi anlattı. "YOK ARTIK KIZIM, ABAYI YAKMIŞ SANA." "Saçmalama Aylin! Adam beni neden sevsin?" "Neden sevmesin?" Evet Aylin'de biliyordu. Ares sadece ona anlatmıştı, Asena'yı sevdiğini. Diğerlerine sadece beni vurun demişti. Kızlarada Asena'nın gelmesi için rüşvette bulunmuştu.
Y
Günler geçti. Asena Ares'i merak ediyordu."Aylin! Ben Ares'i görmek istiyorum."
"Anladımm, oyalar mısın diyeceksin değil mi? Yaparım tabii, sende kendine dikkat et!" "Tamam Aylinimmm çok seviyorum seni!" "Bende şapşal".Yolda giderken 4 yapraklı yonca gördüm "ALLAH'IM! ÇOK ŞANSLIYIM." Dedim. Yaprağı yavaşta koparıp eline aldı.
Oraya vardığında gördüğü şeyle yere yıkıldı..
Ares, bir kadınla, onunla oturup. Ona sevdiğini söylediği yerde bir kadının onu öpmesini izliyordu.. Bu muydu şans? Bu muydu sevgi? O böyle aşkları, filmlerde olur zannederdi.. Gerçekten olacağını bilmezdi. O an tüm zamanın durmasını, saatlerce ağlamasını istedi..Dursun zaman dursun diyorsunda
Oyun değil ki yaşamak
Sen inanmasan da
Bir son var anla
Herkese inatSEREFSİZ ARES NASİL YAPARSİN!
(kendi yaptigim kitabı elestiriyorum ay)
Ayıp ama ya bide opusmusler serro Ares agir manga fani olarak yazdigim sarkinin mukemmeligi saka midur QUSHQUEHQUSHUQHEBU ARADA Berfinhocaoglu HAYATİMİN RED LİGHT KİTABİNİ OKUMAYİ UNUTMAYİN SAHSEN KENDİSİ 7. BOLUMU HALEN ATMADİN COK SİNİRLENDİM 😡🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMAM
Adventure"Başka bir yaşamda,başka bir mutlu son. Biz bunu haketmiştik" Bir zamanlar yaşanan savaştan dolayı tüm sevdiklerini kayıp eden genç hemşire, düşmanın komutanın oğluyla aşk yaşamaya başlarsa ne olur?