5. Finals

15 2 9
                                    

Mesela Yani


Sonra aramıza şehirler, ülkeler, belki dünyalar giricek.

Halime Bak

Bu üç şarkıyıda dinleyerek okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum aşırı derece bu bölümü anlatıyorlar gibi

Ares, Asena'yı öpmüştü. Asena, şok içerisinde değildi fakat beklemiyordu. Ares öpüşmeyi bırakıp konuşmaya başladı. "Sevdiğim güzel kadın, benimle sevgili olur musun?" ASENA'YA ŞOK ÜSTÜNE ŞOK. Kadının ağzından tek bir kelime çıktı, "Evet".. (hayırsız insan tabii kocacım der) Adam kadının Evet demesiyle onu kucağına alıp döndürmeye başladı. "ARES YETER BAŞIM DÖNÜYOR!!" "Tamam sevgilim" kadın gülümseyerek adama bakıyordu. Adam dayanamayıp tekrar öptü, tekrar, tekrar, ve tekrar. Onlar için belki ilk ve son mutlu günleriydi.. Farkında değillerdi. Onları arkalarından izleyen Hazal'dan. Hazal, onlardan nefret etmeye başladı. Zaten ediyordu da. Ama bu nefret.. Bir başkaydı, Hazal kafasında neler yapacağını onları tekte nasıl mahvedeceğini, biliyordu. Bu Hazal için kolaydı.

3-4 kaç gün sonra

Hazal'dı günü gelmişti. Tabii o zamanlar Ares'le Asena geceleri hep beraber yıldızları izler, sarılıp uyur,saat erkenden de kendi taraflarına giderlerdi. Asena çok mutluydu, çünkü mutlu olucak bir sebebi vardı. Hazal "Zehra, ben yürüyeceğim biraz."dedi ve Zehra' yı dinlemeden çıktı oradan. Düşman tarafına gizlice varmayı başarıp "Sıra askerlerde" dedi. Askerlerin yanına vardığında askerler ona silah doğrultup "Kimsin sen?! Karşı taraftan mısın?" dediler. Hazal ne diyeceğini önceden hazırlamıştı. "Komutanınızla özel birşey konuşmam gerekiyor, oğluyla ilgili. Sizi ilgilendireceğini düşünmüyorum." dedi. Askerler kenara çekilip Hazal'dı geçmesi için yolu açtılar. Hazal zafer kazanmışçasına gülümsedi. Komutanın yanına geldi ve "Sizinle Ares ile ilgili bir konu konuşacağım, ben karşı taraftayım fakat siz bunu söylemesem ayıp olacaktır. Oğlunuz bizim bir hemşiremizle sevgili oldu. Her gece beraberler. İsterseniz bu gece göstereyim size. Yalan söylemiyorum." dedi,Hazal. "Nasıl güveneceğim sana?" dedi Komutan. "Oğlunuzun her gece, izin alarak nereye gittiğinizi zannediyorsunuz?" Komutanın genç kadının bu söyledikleri aklına yatmıştı, gerçekten oğlu nereye gidiyordu? "Akşam geleceğim, sizi götüreceğim. Tek isteğim onları ayırmanız. Gerekirse bizim hemşiremizi öldürün." Hazal, son dediğini nasıl demişti? Arkadaşını nasıl satardı? Fakat çok geçti. O kelime ağzından çıkmıştk bir kere. Hazal kendi yerine geldiğinde bunu düşündü, akşam olmasını bekledi bekledi bekledi.. Ardan 3 ila 4 saat geçti akşam olmuştu. Hazal, Asena çıktığında oda çıktı. Komutanı görür görmez yanına koştu. "Beni takip edin." dedi Hazal. Komutanın arkasında 5 adet asker duruyordu. Güvenlik amacıyla olduğunu düşündü ve onları buluştular yere götürdü Asena ve Ares oradaydı.. Komutan çıldırmış bir şekilde "ARES KALK ORADAN!!" diye bağırdı. Hazal zafer kazanmışçasına tekrar gülümsedi. Asena ile Ares arkasını döndüğünde bu manzarayı beklemiyolardı. Komutan askere emir verip "ALIN ŞU HEMŞİREYİ, ÖLDÜRÜN! " dedi. Askerler koşarak Asena'yı almaya çalıştılar. Ares önlerine geçmeye çalışıyordu. Komutan "Oğluma istediğinizi yapın onun önüne geçerse itin kakın, fakat silahla vurmayın. Hemşireyi sadece öldürün." dedi. Aresi aradan çıkardılar. Asena, son ve güzel gözleriyle sevdiği adamın gözlerinin tam içine baktı,ve bir silah sesi duyuldu. Hazal, askerlerin değildi, kendi elleriyle arkadaşını öldürmüştü. Ares, sevdiği kadının yanına koşarak "Aç gözlerini sevdiğim, böyle ayrılamayız biz. Ne olursun aç gözlerini son olsada bakayıp o gözlerine. Bizi ayıran ölüm olmamalıydı." diye ağlamaya başladı. Babası pişman mıydı? Hayır. Fakat oğlunun bu haline acımıştı.

Oğlunun sevdiğini ellerinden almıştı. Ares babasına dönerek "SEVDİĞİM İNSANI, ELİMDEN ALMA HAKKINI  KİM VERİYOR SANA! SEVDİM BEN ONU, BANA ZARARI YOKTU AKSİNE FAYDASI VARDI. O KADININ İÇİNDE SENİN İÇİNDEKİ İYİLİKTEN DAHA BÜYÜK BİR İYİLİK VARDI!" dedi bağırarak. Genç bayın, belki gelecekteki eşi ölmüştü. Sevdiği ve asla unutamayacağı kadını ölmüştü, adam kadının soğuk bedenine sarılarak şöyle dedi, başka bir yaşamda, başka bir mutlu son. Biz bunu haketmiştik.

BEN NASIL BİRSEY YAZDİM OYLE OYH ASENA'YI OLDURMUSEM AY BASİMA GELENLEEERR.
UZULDUM ARESİME YA YAZİK OLDU ADAMCAAZA NEYSE SOYLE DİYİM BİR SURE SONRA ARESDE ZATEN VEFAT EDİYOR, BABASİ DENE GADDAR HERİF AGLİYO CİRLİYO FALAN HAZALA DA ZORLABİK YAPİYOLAR AYLİN DEPRESYONA GİRİYOR OYLE 😭

600 kelime 💌💌

UNUTAMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin