2/3 "Ne gerçeği?"

2 0 0
                                    

Asena

Ares'in bana evlilik teklifi etmesinden 4 ay geçmişti. Nişanlanmış,kınamı dahi yapmıştım. Bugün ise evleneceğiz. Yıllardır haster kaldığım insanla,evlenmeyi kendimden çok istediğim adamla... Aynanın önünde gelinliklerle kendime bakıyordum, ailemi hatırlıyordum.

"Anne,bu senin gelinliğin mi!!"
"Evet kızım,benim gelinliğim."
"Evlendiğimde senin gelinliğini giyeceğimm!"
"Giyersin Asena'm giyersin tabii."

Gözlerimin dolduğunu anladığımda,kafamı havaya kaldırıp dolan gözlerimi eski haline getirmeye çalıştım.
O sırada içeri,Aylin girdi.

"Hadi kuzum,seni bekliyorlar. Ares kapıda hadii!!"
"Geldim Aylinn."

Dışarı çıkıp Ares'e bakmıştım, kolunu uzattı. Kol kola girip inerken kulağıma;"Seni hak edecek ne yaptım ben?"
Diye fısıldadı. Dudağım kenara kıvrıldı.

Nikah memuru gelmişti. Masaya oturduk, tam o sırada içeri siyah giyen bir kaç adam girdi. Ellerinde silah vardı.

"ARES!"

Adam Ares'e seslendiğin de Ares'e dönüp "bunlar kim?" Diye sordum. "Üzgünüm" dedi. Başlarında ki adam; "Sana şöyle diyeyim, birazdan nikah kıyacağın adam bir mafya." Son kelime beynimde yankılandı. "Mafya.." bunca zaman benden saklanmıştı, peki ya neden?

Ona döndüm, özür bakışları vardı gözlerinde. Ares adamla konuşup göndermişti. Ares'e dönüp"Konuşalım." Dedim.
Başka bir tarafa geçip konuşmaya başladık.
"Neden sakladın."
"Beni terk ediceksin zannettim."
"Bu kadar mı güvenin az be?"
"Beni sevmeyeceksin zannettim."
"Ulan, seri katil dahi olsan severim ben seni. Bana bunu mu diyorsun! Anca zannet Ares ANCA ZANNET! Bu kadar güveninin az olduğunu bilmiyordum. Eğer, bana güvenmiyorsan bu iş başlamadan bitsin."

Ares'in gözleri fal taşı gibi açılmış bir şekilde;

"Ölsem de bu işi yarıda bırakmam,ne düşünüyorsun Asena? Sen beni bırakırsan seni bırakacağımı falan mı? Asla. Sevdiğim insanları yarı olda bırakmayı sevmem"

Ares,biraz daha yaklaşarak

"Özelliklede seni." Dedi. "Seni yarı yolda bırakmayı,sevmem."

Sonumuz mutlu mu bitecekti,mutsuz mu? Buna kader karar verecekti. İkimizden birisi ölürse, ikimizde mahvolacaktık. Birbirimize olan sevgimiz hiç bitmedi. Bitmeyecekti. Belki sonumuz kötü biterdi, ama birbirimizi severdik. Ölümü göze alacak kadar.

SELAMLAAAR YİLLAR SONRA BOLUM GELDİİİ
ACİKCASİ ATMİCAKTİM AMA DUSUNUNCE ATMAM LAZİM DEDİM UMARİM GUZEL OLMUSTUR  SİZCE SONU NASİL BİTER ?~ 🌙⭐

UNUTAMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin