WHERE İS MY MİND?
(su sarkiyi dinleyerek okumaniz yildizlari saydim 😔)Aresten
Yıllar geçmişti. Asena'nin ölümünden 9 yıl geçmişti. O sırada neler mi oldu? Babam vefat etmişti,Babama küsmüş,hatta sadece babama değil. Hayata küskündüm. Bana boyle bir hayat sunduğu icin kaderime,sevdigim kadini elimden alan herkese.. Aylin,depresyondaydi. Kendisini az dahi olsa toparlamisti. Savaşımız bitmişti, bizde bitmiştik.. hayat onu benden aldığından beri.. İnsanlar bana yabancıydı. Belki herkesin en sevdiği insandim. Fakat onun değildim. Zordu, çok zordu..Onsuz geçirdiğim her salise,saniye,dakika,saat, günler,aylar, yıllar... Tam bugün kendime gelme kararı aldım.
Sokağa çıkıp biraz dolaşmaya başladım, iyiydi. Belki ben öyle düşünüyordum. Biraz daha yürüdükten sonra gördüğüm şeyle şok geçirmiştim, o muydu,yoksa başkasmıydı?
Asena'dan
9 yıldır yaşadığım psikolojik, şiddet anlatılamazdı.. Sevdiğim adamın,babası beni öldürmek istiyordu.. Yapmaya çalıştıda. 9 yılın 4 yılı hapishane tarzı yerlerde geçti. 4 yıl boyunca ölü olarak sayıldım. Şiddet gördüm, ağladım, bağırdım, çağırdım. Duyulmadım. Diğer 5 yılım nasıl geçti? Başka ülkelere gitmek zorunda kaldım. Aylin'i, arkadaşlarımı,özelliklede Ares'i özledim.. Bugün tam bugün karşısına çıkma kararı aldım. Aklımda milyonlarca soru vardı. Bekli başkasını sevmişti,belkide evlenmişti.. Bilemezdim karşısına çıkmadan.
Yapmıştım. Karşısına çıkmıştım,
"Ares.."
"Asena! Hayalsin değil mi?"
Yanına yaklaştım,elimi yüzüne koydum.
"Değilim Ares, değilim."
"S-sen, SEN NASIL YAŞIYORSUN!"
"Keşke,omzumda böyle bitmemeli diye ağlayacağına nabzımı kontrol etseydin."
"9 YIL BOYUNCA NELER ÇEKTİM KADIN HABERİN VAR MI?!"
"BEN NELER ÇEKTİM ADAM!"
"NE ÇEKTİN LAN! NE ÇEKTİN SÖYLE BANA,KOKUNDAN, DUDAKLARINDAN 9 YIL BOYUNCA UZAK KALDIM DİYE NELER ÇEKTİM BEN! HER GÜN SENİ GÖRÜYORUM ZANNEDİYORDUM BEN BE!"Kadın,sadece adama bakıyordu. Adamsa kadına. O sırada şiddetli bir yağmur yağmıştı. Ne demişler? Birbirlerine düzgün veda edemeyen çiftler, birgün yağmurun altında tekrar karşılaşırlar.
Adam, babasının sevdigi kadına yaptığı işkenceleri bilmiyordu.
"Bak,Ares belki artık beni sevmiyorsun,belki evlisindir-"
"Senden başkasını görseydim,emin ol şuan evliydim."Kadın,nazik bir şekilde gülümsemişti. Adam kadının gözlerine baktı, ona her gülümsediğinde parlayan kahverengi gözlerine baktı. Kadına yaklaştı, ve sarıldı.
Kadını,asla bırakmayacak şekilde. O sadece,onundu. Bunu adamda, kadında çok iyi biliyordu. Asla başkalarına ihtiyaçları yoktu. Birbirlerinden başkalarına bakmayacaklarını, bakmayacaklarını herkesten, herşeyden iyi biliyorlardı.9 yıl içinde, herşey değişti, Ares bipolar hastası olmuştu, gülmeyi unutmuştu.her yönden değişmişti, fakat güçleri artmıştı. Acıları artmıştı, güçleri de onunla beraber artmıştı. Yakışıklılığı, karizması onu asla terk etmemisti. Ülkenin,hatta tüm dünyanın sevilen, sayılan bir mafyası olmuştu.
Asena'da çok değişmişti, kılıç ustalığı ile ilgilenmeye başlamıştı. Güzelliği kat kat artmıştı, acıları çoktu, gücüde bir o kadar çoktu. Müzik dinlemeye alışmıştı. Fazlasıyla, hayatı sadece kılıçlardan, müzikten, kedilerden,resimlerden birde,
elektronik gitarlardan oluşmuştu. Mimarlık okuyordu. Seviyordu işini, seviyordu mesleğini. Fakat Ares'i sevdiği kadar hiç kimseyi sevmedi. Sevmeyi,sadece Ares'i hatırladıkça hatırlıyordu.Gecenin bir saatinde ikinci kitabi yazma karari aldim ayh AUSHWURHWUHE yalniz ben boyle guzel sozler soylermisim sasirdim acikcasi cok degisik geldi. Birde Aresi bipolar hastasi yaptim tam oldu (artik sinir krizi gecirip iki saniye sonra kendine gelir UAHDUWGDUWHD) diger bolum asena ile aylini karsilastirmayi planliyorummmm bu aradaaa Spotify listeme goz atabilirsiniz sevdiginiz muziklerin olacagindan eminimm
Spotify adim: ⭐
Spotify Listelerim: Dinleyin kulaklariniz acilir (ingilizce-rusca karisik)
Dinleyin kulaklariniz acilir 2
(Sadece Türkçe)Umarim begenirsiniz iyi geceler yildizlariimmm⭐⭐⭐⭐⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMAM
Adventure"Başka bir yaşamda,başka bir mutlu son. Biz bunu haketmiştik" Bir zamanlar yaşanan savaştan dolayı tüm sevdiklerini kayıp eden genç hemşire, düşmanın komutanın oğluyla aşk yaşamaya başlarsa ne olur?