2. fejezet: Megmenekülve.

9 0 0
                                    

Dani: Jó reggelt anya. Köszöntem vidáman.

Uru: Jó reggelt Dani kisfiam. Jó lenne ha most inkább nem mennél ki a Trónszírtről, nem akarok egy újabb balhét. Mondtam és hozzábújtam a szivárványos-arany farkas kisfiamhoz.

Dani: De anya szeretek segíteni másokon és nem érdekel, hogy más vagyok.

Tia: Én szeretlek bátyó. Mondtam és hozzádörgölőztem dorombolva a bátyámhoz.

Dani: Megnyaltam a húgom fejét kedvesen és mosolyogtam.

Uru: Játssz inkább a húgoddal amíg elmegyek vadászni a többiekkel. Mondtam és elindultam Lezához, hogy felválltsam.

Zira: Grrrrr.... ideértem Büszke Bírtokra és meglapultam a magas fűben.

Tia: Bátyó játszunk vadászosat én vagyok a gazella... mondtam mosolyogva.

Dani: Hihi. Rendben. Mondtam kuncogva és felvettem a pozíciót.

Tia: Hihi. Nevettem és elkezdtem futni cikk cakkba.

Dani: A húgom után futottam, de amikor ráakartam ugrani véletlenül egy ifjú nőstény oroszlánt tepertem le.

Dani: Óh, elnézést Señorita.

Zira: Grrrr. Engedj el te hibbant. Morogtam dühösen és lelöktem magamról a farkast egy nagy fának.

Dani: Au, héj nyugi. Csak jót akarok.

Uru: Mi folyik itt Dani kisfiam jól vagy? Kérdeztem aggódva és nyalogattam.

Dani: Igen anya semmi bajom.

Zira: Nyeltem egyet, és kicsit lehiggadva hátráltam egyet, de már úgy remegtem mint a nyárfa levél.

Dani: Elmosolyodtam, átöleltem a kis sebes nőstényt, mert akkor láttam meg hogy csupa heg. Megfogtam a mancsait és nyalogadtam szépen finoman hogy megnyugtassam és csillapítsam a remegését.

Zira: Nagyon-nagyon féltem, a dühömnek már nyoma sem volt csak hogy mennyire félek és tanácstalan vagyok.

Uru: Szia kicsikém... hogy hívnak?

Zira: Zzzz.... zzzz... Annyira féltem hogy nem tudtam semmit se mondani, csak megszorítottam a farkas mancsait és óvatosan hozzábújtam.

Dani: Csssssssss, ne félj biztonságban vagy. Mondtam kedvesen és elkezdtem nyalogatni a nőstény füleit.

Zira: Nem sokára megnyugodtam és így szóltam. Zira vagyok, és ti? Eröltettem magamra egy kis mosolyt, de már nem féltem.

Az Oroszlánkirály: Zira története.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora