3. fejezet: A Nap lenyugszik.

9 0 0
                                    

Az előző rész végén:

Uru: Szia kicsikém... hogy hívnak?

Zira: Nem sokára megnyugodtam a hím miatt és így szóltam. Zira vagyok, és ti? Eröltettem magamra egy kis mosolyt, de már nem féltem...

És most:

Dani: Az én nevem Farkas Dani, Büszke Bírtok Hercege, ő meg az anyám, Uru.

Zira: Megtisztelő, Felség. Mondtam és meghajoltam, de amikor a fű összerezzent azonnal visszabújtam Danihoz.

Uru: Szia Zira, anyukád hol van? Már rég nem láttam.

Zira: Miii... te... te nem is tudod? Ámultam el szápadtan.

Uru: Miről kéne tudnom Zira?

Zira: Apámat árulásért kitagadta a nénikém és minket is elüldözött a Mamival. Pár hétre rá a nénikém a csapatával megtámadott minket és... és... szomorúan lehajtottam a fejem. Ah... csak én éltem túl. Sóhajtottam szomorúan és szipogva.

Uru: Grrrrrrrr... Lezaaaaa! Kiáltottam dühösen morogva.

Leza: Ig... amikor megláttam Zirát majd felrobbantam a dühtől. Grrrrrrrr...

Uru: Hogy mersz kitagadni valakit az engedélyem NÉLKÜL!

Leza: Nyeltem egyet. Megtudom magyarázni, de négyszem közt ha lehet.

Uru: Grrrr... morogtam de bólintottam.

Uru: Mit akarsz? Kérdeztem dühösen amikor kicsit odébb mentünk a kölyköktől.

Leza: Gonoszul elvigyorodtam. A trónodat. Sziszegtem és ráugrottam a királynőre felsértve a mancsommal a nyakát. Most nyugszik le a te napod és kel fel az ENYÉM. Morogtam halkan végig a szemébe nézve és a mancsomat a nyakán tartva, hogy megfolytsam.

Dani: El a manccsal az anyámtól! Kiáltottam dühösen és lelöktem Lezát anyámról.

Zira: Leza itt vagyok, ha megakarsz ölni megteheted, de őket ne bántsd.

Leza: Legyen kölyök, úgyis a poklon akarlak látni grrrrrr. Morogtam dühösen.

Dani: Zira, ne! Mondtam és dühösen elüvöltöttem magam amitől a szél felerősödött és a föld elkezdett remegni, az égen farkas és oroszlán fejek jelentek meg, majd a vállamon egy korona jel lett és elüvöltöttem Lezát a határon túlra.

Uru: Az... Egyesült Természet Koronája. Ez kisfiam a Természet Őrség vezérének a jele. A legerősebb király Büszke Bírtok ő lesz, mégha nem is született annak, vagy előtte nem fogadták el... az őrsége tagjainak az az állat lesz a jelük akik abban a tulajdonságban a legjobbak. A legerősebb... a leggyorsabb... a legjobb lopakodó... és a legélesebb szemü állatokat... köhm köhm... kell... felkeresned. Ssss... ss... saj.... sajnálom már nincs... időm... vigyázz a húgaidra, igen Zirára is, már ő is a családhoz tartozik. Persze nem a húgod... ha nem akarod, de mostantól családtag... sok sikert. Tudom hogy jó király leszel, fentről mindig vigyázni fogok rátok... mondtam, nagynehezen megnyaltam a fiam arcát és végleg lecsukódott a szemem.

Az Oroszlánkirály: Zira története.Onde histórias criam vida. Descubra agora