1.YÜZLEŞ

18 0 0
                                    




                                                                                         ORCHİS 

                                                                                       1.YÜZLEŞ

                                                                                                                                                   Mercan'dan                                                                                                                                                                                27/05/2019                                                  

Günaydın.

Kulağım altına ve yanağıma yapışmış saçlarımı çektim. Zaman geçtikçe etrafı daha net görmeye başlıyordum.  Yüzüstü yatarken yastığımla birleşmiş gibiydim. kendimi yavaşça kaldırdım. Yanımda değildi. tabiki.

Komodinimin üstündeki telefonuma uzanıp parmak ucumla dokundum. 

sabahın altısıydı. Bu saatte evden ayrılmış olamazdı. Kendimi yataktan nasıl bir heyecanla attım bilmiyorum. Bir andan kalktığım için başım dönüyordu, yatak odasının içindeki lavaboya koşturdum. Kapıyı açacakken kapı diğer taraftan açıldı ve ellerimin üzerinde düştüm. 

Başım hala dönerken kafamı hafifçe kaldırdığımda gözlerimin hemen önündeki ayaklara baktım. 

"Günaydın." Diye mırıldandım olduğum yerde, kendimde hala ayağa kalkacak gücü bulamamıştım dizlerimin üzerinde öylece alttan ona bakıyordum.

"Günaydın." deyip en sonunda elini uzattığında destek alarak kalktım. Elleri sıcacıktı, hiç bir şey barındırmıyordu gözlerinde. sanki dün gece bana hiç bir şey hissettirmemiş gibi. Birazda yorgun gözüküyordu. 

Lavabodan çıkıyordu. Yanımdan geçerken omuzlarımız değmesin diye hafifçe yana dönmüştü. Peşinden çıkmıştım bende. 

Altımda sadece külot olmanın verdiği üşümeyle yerdeki elime gelen pantolonu aldım. 

onun pantolonuydu ve oldukça büyüktü, pantolonun düzünü çevirdim. Hala pantolonun üstünde duran kemer ile iyice sıktım bel kısmını. 

Onun takip etmeye devam ettim. bu seferde sadece altındaki boxerı ile terasa çıkmıştı. 

Beni beklemiyordu bile!

Terasa girip kapıyı kapattı. Arkasından sürgülü kapıyı tekrar çekerek içeri girdim.

Mermerlerin üzerinde duran sigara paketinden bir sigara yakmıştı. kendini duvara yasladı ve yeni yeni doğan güneşi izledi. 

varlığımı reddettiğini düşünüyordum.

Yeni doğan Güneş yüzüne o kadar güzel bir açıyla vuruyordu ki yemin ederim biraz daha yakınında olsam tek tek ayrılmış güzel kirpiklerini bile sayabilirdim.

sigarasını yavaş yavaş içmesinin izledim, bitirdiğinde gözlerimin dolduğunu etrafın bulanıklaşmasıyla fark edebildim. hızlıca elimin tersi ile silip arkamı döndüm ona.

Ağladığımı görüyordu. 

İhtiyacım olduğunu görüyorsun! 

Seni seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

orchisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin