"kan ku arungi tujuh laut samudra"
"kan ku daki pegunungan himalaya"
"apapun kan ku lakukan tuk dirimu sayang"
"oh penjaga hatiku"
"Woah-oh"
"Karna bersamamu semua terasa indah"
"Gundah gulana hatiku t'lah hancur sirna"
"janji ku tak kan ku lepas wahai kau"
"bidadariku dari surga"
"tuk selamanya"
"tuk selamanya"
"tuk selamanya"
"You are my guardian of the heart sayang"."I know right now you hate me right?"."But I love you sayang,I know i broke all the promise that we made including marry you"."I'm sorry we didn't make it". "Sorry sebab I tak dapat jadi peneman hidup you."Look at me right now sayang,I'm look really pale and I hate to face you like this,but I have no choice". "My love thankyou for all the short love stories between us, thankyou for the beautiful memories, thankyou for every happiness you give and lastly thankyou for everything"."I'm sorry again and again for make our love journey to a painful end ." But always Remember that Mohd Daiyan Attaqi Love just for girl name Adeline Aurora"....
Skrin komputer riba yang tadinya cerah bertukar gelap.Air Mata yang sedari tadi ditahan akhirnya mengalir deras di pipi.Tidak sanggup mendegar setiap bait ayat yang dilontarkan dalam video itu.Malah dirinya kini dihurung dengan rasa bersalah yang kian menebal.Setiap lirik lagu yang dinyanyikan bersama petikan gitar yang dimainkan oleh lelaki itu membuatkannya sedar betapa dalam dan ikhlasnya lelaki itu mencintainya.
Sudah terlambatkah untuk dirinya mengucapkan rasa syukur dengan kehadiran lelaki itu dalam kehidupannya?.
Mata yang kabur dengan linangan air mata melihat setiap penjuru biliknya kini yang dihias cantik.Bilik yang sepatutnya ceria menjadi suram dan gelap.Malam ini,malam yang sepatutnya menjadi malam yang terindah dalam hidupnya tetapi menjadi malam yang pahit dan tidak akan dilupakan sehingga akhir nafasnya
Tangannya mula meramas baju pengantin yang dipakai.Kepala ditunduk sebelum dia kembali menangis semahunya.
Setelah penat melepaskan segala perasaannya badan kini di baringkan sebelum mata dipejam rapat sehingga dirinya hanyut dalam alam mimpi.
YOU ARE READING
MY DEAR MR'S [OG]
Romance𝑯𝒊𝒔 𝑹𝒂𝒑𝒕𝒐𝒓 __________________ Darah yang mengalir deras di lengan kirinya hanya direnung kosong "𝑰𝒕𝒔 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒎𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒊𝒄𝒌" Adeline Aurora&Aiden Zale ⚠️Mature Reader ⚠️Slow update ⚠️Try my best to complete th...