6

33 26 1
                                    

"Hayalden mutlu olacaksam gerçeklerin acımasızlığıyla yüzleşmek isterim."
🦋

PİŞMANLIK

Hayatta bazen öyle anlar var ki değerini sonradan anlıyoruz. Anladığımız an iş işten geçmiş oluyor.
İçimizi aniden bir pişmanlık kaplıyor öyle ki içimizde yanan kavrulan bir ateş köz olana kadar pişmanlığın devam ediyor.

Telafi etmek istersin ama ya zamanı geçmiştir ya da elinden artık hiçbir şey gelmiyordur. O an yapsanda bir şey ifade etmiyordur artık.
Eskisi gibi güçlü değilsin bir kere. Gücünü , hevesini , neşeni, hayallerini kaybetmişsin. İstesende eskisi gibi olamaz hiçbir şey.

Hayatında ki bir kişi içinde bu böyle.
Daha doğrusu eskiden hayatında olan bir kişi.
Çıkmıştır artık aklından, hayatından ve sol yanından. Istesende geri getiremezsin.
Aklında ve kalbinde bitirip atmışsın geri gelmesini bekleyemezsin.

Önceden; araya soğuk bir uzaklık girmeden çabalasaydin belki bir şansın olabilirdi. Ama şimdi sana gelmesini bekleyemezsin buna hakkın yok. Bencil olmamalısın.

Hayatta herkesin birçok pişmanlığı vardır.
Ya sevdadan yana ya ya da hayattaki başarıdan yana olmuştur. ilaki vardir bir iki pişmanlığın.
Dönüm noktası diye bir yer vardın insanın hayatında. O anda vereceğin bir karar hayatına ve sevdiklerine mal olabilir.
Kimisinin henüz dönum noktasi gelmedi. O ani dört gözle bekliyor.
Daha kötüsü ise bazıları geldiğini bile farketmedi. Öylece gözünün önünde kayıp gitmesini izledi.

Benim dönüm noktam henüz ortalarda gözükmüyor. Belkide çoktandır geçmiş gitmiş ben farketmedim. Düşünüyorumda ne cok gec kalmışım hayata , aileme , sevdiklerime. Telafi etmek için her zaman şans vardir belki. Ertelemeden yaşamalı doyasıya tadına varmalıyız.

Herkesin olduğu gibi benimde pişmanlıklarım var ama öyle ama böyle.

Bunlar da benim hayatı daha anlamlı kalabilecekken görmezden gelip yok saydığım ve tam anlamıyla en derinden hissettiğim sadece bir kaç tane pişmanlıklarım.

Dalından kopardığım taze elmayı yemedigim, dolaba kaldırdığım icin pişmanım.

Fazladan bir bardak daha su içmediğime pişmanım.
Daha az teşekkür ettiğim için pişmanım.
Kopardığım çiçeğin 5 dakika içerisinde soldugunu gördüğüm an pişmandım.
Anneme "seni cok seviyorum" diyemediğime pişmanım.
Olduğum anın tadını cikaramadiğim için pişmanım.
Yaptıklarıma ve yapmadıklarıma çok pişmanım.
Hayatın her anına doyamadığıma pişmandım.
Ben kendime ve olmayan geleceğime pişmanm.
PİŞMANIM...

Önemli olan pişmanlıklarınızdan ders çıkarmak.
Her gecen saat bizim aleyhimize işliyor.

Çok daha fazla geç kalmadan kendine gel ayağa kalk ve neler yapabildiğini göster herkese.

Göster gücünü.🧚‍♀️💪

YENİ BİR SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin