Reggel az ébresztőm hangjára riadtam fel.
Álmosan kinyomtam és vissza aludtam....majd megszólalt mégegyszer.-Hát ezt nem hiszem el! , morogtam magamban,
Végül nagy nehezen kivánszorogtam az ágyból, elég ciki lenne az első nap
elkésni a suliból.Elmentem zuhanyozni.
Amikor épp ki akartam nyitni a mosdóajtót kirontott Lee az egyik szobából.- Most én következek!
,közölte majd berontott a fürdőbe,- Lee! ,kiabálok utánna,
de nem válaszol- Ez nem így működik
,szólt Isaac miközben ugyanabból a szobából jött ki mint Lee.
Ezek szerint szobatársak.....és a szobája pont az enyémmel szemben
Szuper....pff- Mindenkinek reggelente meg van, hogy mikor megy be a fürdőszobába.
,kezd el magyarázni,
Majd neki dől az ajtófélfának és rámutat egy táblára amin ezek be vannak osztva.- És te még fel sem vagy írva Jo.... ,mosolyodik el,
Tőlem csak egy mérges pillantást kap válaszul.
- Pontosan, mert Josephine
a lenti fürdőszobát fogja használni Parkerrel együtt.
,szól közbe Katherine miközben jön fel a lépcsőn,Gúnyosan rá mosolygok Isaacre, ő válaszul megforgatja a szemét és ellöki magát az ajtófélfától majd bemegy a szobájába.
-----------------------------------
Eléggé késésben voltam, már mindenki bent ült a kocsiban és rám vártak.
Nem is reggeliztem csak elvettem egy almát a pultról és futottam is ki a kocsihoz.Amikor már nyitnám ki az ajtót realizálom, hogy csak leghátul Isaac mellett van hely.....csodás...
Nagy nehezen ráveszem magam, hogy beszáljak.
- Máskor kelj fel időben Csipkerózsika.
,suttogja nekem,- Törődj a magad dolgával Ike!
Elmosolyodik majd elfordul.
Az úton nagyrészt az ablakon bámultam ki, hamar odértünk.
Cole leparkol majd megszólal:
- Mindenki pontosan 3:30-ra legyen, nem várok meg senkit!
És Isaac ma tele van a kocsi a úgy hogy ne hozz random pon pon lányokat!- Oké...
,válaszol majd kiszál,Pff...
Végül én is kiszállok és elindulok az iskola felé.----------------------------------
Becsöngettek az első órára, ami Irodalom.
Bejött a tanárnő majd le ült az asztalhoz.
Huhh....úgy néz ki mint egy boszi, jesszusss...Rikácsoló hangján megszólal:
- Jött egy új diák az osztályunkba , Josephine Howard kérlek állj fel és mondj néhány mondatot magadról!
Ahh....erre nem voltam felkészülve.
Nagy nehezen felálltam és elkezdtem beszélni.- Sziasztok!
15 éves vagyok, szeretek olvasni és festeni. A kedvenc színem a zöld.- Rendben.
És mért költöztél Colorádóba?
,kérdezi a tanárnő,Ennél a pontnál teljesen lefagytam azt se tudtam, hogy mit mondjak.
- Hát.....öhm.....
izé...mert....a szüleim meghaltak.A tanárnő egy kis ideig elhalgatott, majd folytatta .
- Sajnálom Josephine, leülhetsz.
Ma csoportba fogtok dolgozni.Mondta majd beosztotta a csoportokat .
Oda mentem az asztalhoz ahol az én csoportom volt és mosolyogva leültem.- Sziasztok!
,köszöntem,- Szia, Grace vagyok!
,mutatkozott be a lány,
Kedvesnek tűnik...- Skyler vagyok
,mondta a fiú,---------------------------------
Az órák viszonlag gyorsan teltek.
A szünetekben végig Graceel és Skylerrel beszélgettem.
Nagyon rendesek, tök jóba lettünk.Végre kicsöngettek matekról és jött az ebédszünet, már éhen halok....
Elindultunk hárman az ebédlő felé,
- Na ééss milyen Walteréknál lakniii??
,kérdezi Grace viccesen,- Egész jó, csak a fiúk néha olyan idegesítőek......főleg Isaac.
- Te most viccelsz??
Konkrétan egy fiúmennyországban élsz csajszii!! ,mondja Grace izgatottan.- Igen!
,helyesel Skyler,- Gondolj csak bele ott va Lee, a vagány gödeszkás, Alex,
a titokzatos könyvmoly, Danny, a dráma klubbos, Cole, a szívdöglesztő focista, aki a pon pon lányok közül néhány kivétellel elvileg mindenkit megdugott....és ott van Isaac és az Isaachatás...
Neki sosincs barátnője, mindig más lánnyal kavar, imádják a csajok...
,magyarázza Grace,- Huhh....oké...
És mi az a Isaac hatás?
,kérdezem,- Amikor rá nézel és már pusztán a attól benedvesedsz.
,kuncog Grace,- Jesszuss Grace még valaki meghalja...
,nevetek én is,- A tények tények Josie, Isaac köztudottan dögös.
,szól közbe Skyler,- Szerintem inkább egy öntelt barom...
,vágom rá,- Egy dögös öntelt barom! ,javít ki Grace, miközben az ebédlőbe érünk,
Erre csak megforgatom a szemem és beállok a sorba.
Amíg várok körül nézek az ébédlőbe.
Mindenki kissebb nagyobb csoportokban ül.
Ahogy végig nézek a tömegen meglátom Colet az egyik asztalnál, mellette egy lány ül. Ott ebédel még Alex és Danny.
Tovább nézelődök és megakad a tekintetem Isaacen, az asztalon ül és egy csomó lány körülötte tetteti magát. Valaki a haját fogdossa, valaki meg a gyűrűit birizgálja.
Mekkora ribancok...
Ekkor oda megy hozzá egy szőke picsa és az ölébe ül! Az ölébe!!!
A döbenettől pislogni is elfelejtettem.
És ami még gázzabb Isaac észre vette, hogy nézem!Baszki...A szemembe nézett, majd elvigyorodott és megcsókolja azt a csajt! MEGCSÓKOLJA!!!
Vagy 15 másodpercig smároltak!Hogy lehet valaki ennyire fasz!?!
A gondolataimból Grace szökentett ki:
-Gyertek, ott egy szabad asztal!
Leültunk, dumáltunk egy kicsit, de nem nagyon figyeltem, még mindig Isaacen agyaltam.... majd amikor befejeztük az ebédet elindultunk az utolsó órára.
Hamar eltelt,kicsöngettek.- Nekem még gyorsan el kell szaladnom mosdóba, ti nyugodtan menjetek.
,mondtam,
Megjött a Mikulás...- Menj csak, megvárunk !
,mondta Skyler,Amikor végeztem a parkoló felé sétáltunk.
- Azt ott nem a ti kocsitok Josie?
,mutat Grace egy kisbuszra, ami épp a parkolóból áll ki,- Ahhh....de igen....
,válaszolok sóhajtva,Hirtelen a furgon egyik ablakán kidugja valaki a kezét és int egyet.
Az ujjain gyűrűk vannak....- ISAAC!!! ,kiabálok mérgesen utánna,
- Elvigyünk?
,kérdezi kis idő múlva kedvesen Skyler,- Igen, légyszi
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Haliii💗💗
Itt a harmadik fejezet,
Jöhetnek a voteok🥰
Remélem, hogy tetszettCSÓK,HALÁL,HÁZASSÁG:
- Cole
- Isaac
- AlexÍrd meg kommentbe!♡
ESTÁS LEYENDO
Titkolt Vonzalom || Isaac Garcia
FanficA szüleim és a nővérem 6 hónapja balesetet szenvedtek és egyikük sem élte túl. Magamra maradtam. Egyre zárkózottabb vagyok a külvilág felé, keveset beszélek, a barátaimat is elhanyagoltam. Általában tanulok, mert az eltereli a figyelmemet a szörnyű...