Josephine szemszöge:
Reggel egy kicsit elaludtam, úgyhogy nagyon fürgén kellett elkészülnöm, de szerencsére a fiúk megvártak.
Épp amikor rohanok ki a bejárati ajtón hallom, hogy dudálnak egyet a kocsiból.
Gondolom azért, hogy siessek.....ennél nem lehetnének bunkóbbak? Ahh...mindegy gyorsan beülök és bedugom a fülesem a fülembe.
Közbe Isaac mondott valamit nekem, de nem hallottam tisztán. Aztán a fiúk meg elkezdenek nevetni...szuper...biztos beszólt.Lényegtelen, megpróbálom ignorálni a napokban, már elegem van belőle.
Az út további része viszonylag nyugis volt, észre se vettem és már ott voltunk az iskola parkolójában.
Amint kiszálltam a kocsiból megláttam Liamet a bejárat mellett ácsorogni,gyorsa odasiettem hozzá.
- Szia!
,köszöntem neki amikor mellé értem,- Hello
,mondta miközben mosolyogva felém fordult,Egészen aranyos mosolya van.
- Hogy vagy?
,kérdeztem gyorsan miután feltűnt, hogy kicsit tovább néztem a kelleténel,- Megvagyok
,válaszolt lazán,- Akkor ma délután beülünk abba a kávézóba?
Átbeszélni a projektet meg ilyesmi...
,kérdezte reménykedő pillantást vetve rám,- Persze!
,mosolyodok el,Miközben válaszoltam Isaac és Lee haladt el mellettem.
Isaac valamit mondott Leenek majd Lee egy kicsit hátrafordult. Találkozott a tekintetünk.- Rendben
, bólintott boldogan miközben menni készült,- Liam!
,szólok utánna,- Bocsi a tegnapiért, nemtudom mi ütött Isaacbe...
,válaszul legyintett egyett, majd elsétált,----------------------------------
Az órák éleg unalmasan teltek.
Bioszon röpit írtunk, törin meg halgattuk a tanárt ahogy monoton magyarázza az anyagot.Jó lenne ha itt lenne Grace, vagy Skyler, már hiányoznak. Elég uncsi így nélkülük.
, gondolom magamba amíg az ebédlőbe érek,Leveszek egy tálcát és beállok a sorba.
Amint megvettem az ebédemet, átfutattam a szememet a tömegen ülőhely után keresve.Minden asztal foglalt volt kivéve egy.
Ott ült Lee egyedül és valamit evett.
Erőt vetettem magamon és oda mentem hozzá.- Leülhetek ?
- Aha
,válaszolt hanyagul,Helyett foglaltam és elkezdtem én is enni.
- Isaac?- Csajozik
,mondta Lee majd rám nézett,- Van közted és Liam között valami?
,kérdezte komolyan,Én itt azt hittem, hogy viccel. Tényleg.
Egyátalán, hogy jutott ilyen az eszébe??
Nem is láthatott sokat vele csak a szünetekben szoktunk beszélgetni.- Josephine
,szólt Lee, mert egy kicsit elgondolkodtam ezen a hülyeségen,- Mi? Nem....dehogy is...mi csak barátok vagyunk!
Honnan veszed ezt?
,Lee megvonta a vállát majd felállt,
- Én a helyedben nem beszélgetnék vele, nem jó ember.
,mondta és elsétált,
Nem értem mi a bajuk Liammel. Szerintem nagyon kedves...mindegy nem is érdekel, hogy mit gondolnak róla.○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Sziasztok
Sajnálom, hogy eddig nem volt rész😭
Hamarosan kirakom a kövittt💗💗
STAI LEGGENDO
Titkolt Vonzalom || Isaac Garcia
FanfictionA szüleim és a nővérem 6 hónapja balesetet szenvedtek és egyikük sem élte túl. Magamra maradtam. Egyre zárkózottabb vagyok a külvilág felé, keveset beszélek, a barátaimat is elhanyagoltam. Általában tanulok, mert az eltereli a figyelmemet a szörnyű...