Selamm nasılsınızz?
Oy ve yorum atmayı unutmayınn 🤍
İyi okumalar diliyorum 🍀
"Film çok çabuk bitti ya" dedim oflayarak.
"Evet başka film izlemek ister misin?" Diye yanıtladı Barlas
"Dizi izlesek?" Diye sordum.
"Olur'da hangi dizi?" Diye karşılık verdi Barlas.
"Safir, kuruluş Osman,Şahane hayatım, kızılcık şerbeti hangisi olsun?" Dedim Barlas yanıt olarak.
"Annemin izlediği bütün dizileri izliyorsun Lara" dedi kahkaha atarak.
"Bir gün anneni al gel bütün gün dizi izleriz" dedim bende kahkaha atarak.
"Lara" demişti Barlas ciddiye bir sesle.
"Ne oldu" diye cevapladım ne diyeceğini merak ediyordum.
"Ailem birisi tarafından öldürülmüşdü peki kim olduğunu biliyor musun? Veya şüphelendiğin biri var mı?" Dedi göz temasını kesmeden.
"Şüphelendiğim kişi yok bıçaktan babamın parmak izi varmış polisin dediğine göre ilk önce annemi sonra kendini öldürmüş." Dedim büyük bir iç çekerek.
"Ve sen bunu hiç sorgulamadın Lara öyle mi?" Dedi Barlas ciddi bir yüz ifadesi ile.
"Evet sorgulamadım ne olduğu açıkça belli" dedim ve televizyondan bir dizi açtım.
4 saat sonra
Barlasın anlatımıyla
Yaklaşık 4 saat belkide 20'den fazla dizi izlemiştik.
Lara'ya baktığımda uyumuştu ayaklarını uzattım ve laranın yanına yattım.
Kokusunu içime çekerek uyudum.
Sabah
Laranın anlatımıyla
Sabah uyandığımda belimi iki kol sarmıştı gözlerimi açtığımda barlas'tı.
Ne yani biz birlikte mi uyumuştuk?
Bir süre barlasın yüzünü inceledim.
ne kadar değişik uçurumun kenarından tanıdığım adamla dün vakit geçirdim ve şuan ona sarılmış uyuyordum.
4 hafta sonra
4 saatir televizyon izliyordum ve canım sıkılmıştı bende barlası aradım
"Alo" diye ses geldi açtığında
"Barlas o gün demiştin ya annemin izlediği bütün dizileri izliyorsun diye" dedim heyecanlı bir sesle
"Ee" diye yanıtladı
"Anneni bana yollayabilir misin? Canım sıkıldı birşeyler yaparız.
"Peki ne zaman?" Diye cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehditlerin Dansı
Teen FictionLara ailesinin cenazesinden sonra uçurum kenarında ağlarken uçurum kenarına gelen motor çetesi Larayı ağlarken bulur.. Yayınlanma tarihi 31/12/2023🤍