[13.BÖLÜM FRAGMANI]

71 11 10
                                    

Selamm

Nasılsınız?

Oy ve yorum atmayı unutmayınn

Fragman yayınladım çünkü yeni bölümün ne zaman geleceğini bende bilmiyorum.

Acelem olduğu için düzenlemeden attım yazım hatalarım varsa özür dilerim>3

🍃İyi okumalar diliyorum🍃

Ben merdivenlerden inerken o peşimden geliyordu, merdivenler o kadar uzun ki inmek için 7 dakika gerekiyordu.

Ağlamıyordum ve ağlamayacaktım sadece artık gerçekten bıkmıştım beni kullanıyordu resmen, ama onun istediği gibi kullanacağı biri değildim.

Tam kapıyı açıp dışarı çıkacakken bir el beni durdurmuştu, Barlas kolumu eliyle sıkıca tutmuştu, ne kadar uğraşsam'da ondan kurtulamıyordum.

"Bırak beni!"sesimin çıktığı bağırmıştım o ise sadece beni izliyordu.

"Sana yanlışlıkla oldu diyorum. Bilerek mi yaptım sanki? Bu kadar abartmana ne gerek var Lara?"dediğinde dayanamayıp tokat atmıştım,hak etmişti.

"Ne sanıyorsun ben o yüzden mi gidiyorum? Bu kadar aptal olduğumu falan mı düşünüyorsun?"dediğimde yine birşey dememişti.

"Susmasana! Birşey söyle"Yine sesimin çıktığı kadar bağırmıştım, Ama o hala sadece beni izliyordu.

Tokat attım ona bile tepki vermemişti, nasıl biri bu? Daha doğrusu kimdi bu? Uçurum kenarında tanıştığım birinle sevgili olmuştum resmen.

"Konuşmayacaksan bırak beni gideyim!"demiştim kolumu ondan kurtarmaya çalışarak.

Ne kadar kolum çekmeye çalısam'da faydasız'dı, kolumu çektiğim zaman daha'da sıkı tutuyordu.

"Dinle."demişti tok sesiyle.

"Neyini dinleyeceğim be ben senin?"dediğimde kaşları çatılmıştı.

"Dur ya sen şuan az önce yaşananlardan dolayı böyle olduğumu düşünüyorsun dimi?"dediğimde kaşlarını tekrar eski haline getirmişti,daha fazla dayanamayıp büyük bir kahkaha atmıştım.

"Bırak artık beni!"demiştim yine sesimin çıktığı kadar bağırarak.

"Neden böyle yapıyorsun?"dediğinde yine büyük bir kahkaha atmıştım.

"Sabahtan beri benimle oynadığının farkında değil miyim sence?"demiştim yine kolumu ondan kurtarmaya çalışarak.

"Deli misin sen? Niye seninle oynayayım?"dediğinde büyük bir iç çekerek konuşmaya başlamıştım.

"Bilmem, belki vücudumu gördün artık bana ihtiyacın yok? Belki de en başından beri beni kullanıyorsun?"dediğimde yutkunmuştu.

"Noldu dilini mi yuttun yoksa?"dediğimde içinden sabır çekmiştim sanki.

"Ee hadi ama ben seni böyle bekleyemem"Sadece gözlerime bakıyordu, hiç birşey söylemiyordu.

Birden bire gelen bir güç ile elimi ondan kurtarmıştım, ama o hiç birşey yapmamıştı, sadece gözlerimin içine bakıyordu.

Daha fazla burda durarsam telafisi olmayan sözler söyleyecektim o yüzden yüzüne bile bakmadan evden çıkmıştım.

...

Nasıl eve geldiğimi bile bilmiyorum, tek bildiğim o sinirle bir taksi çağırdığımdı, taksiyi bir saat boş boş dolaştırmıştım.

Çantamdan telefonumu çıkarıp rahatsız etme modunu kapatmıştım, tâbi kaptığım gibi bildirimler yağmaya başlamıştı.

Selin bana bir konum göndermişti sanırım barlasım bahsettiği yerdi.

Bir süre düşünsem'de en sonunda gitmeye karar vermiştim.

Kıyafetimi az önce giydiğim için değiştirmemiş'tim, Bir kavga yüzünden eğlenceyi kaçıramazdım.

Makyajımı tazeleyip evden çıkmıştım, trafik yüzünden 30 dakikalık bir yere 1 saate gelmiştim resmen.

Yarışın olduğu yere geldiğimde Derin, Emir ve seren'i görmüştüm fakat Barlas yoktu.

Umursamayıp etrafıma bakındım, gerçekten çok güzeldi küçük ama istediğin bütün içkilerin bulunduğu bir bar vardı.

Vakit kaybetmeden Serenlerin yanına gidip hepsine teker teker sarılmıştım.

"Barlas yok mu?"Dediğimde Seren şaşırmış bir ifade vardı yüzünde.

"Seninle değil miydi?"Demişti meraklı sesiyle.

"Hayır."Demiştim soğuk bir sesle.

"Siz kavga mı ettiniz ya?"Dedi bu sefer Emir kaşlarını çatarak.

"Boşverin ya, benim biraz başım dönüyor bir yere oturacağım gelecek misiniz?"Demiştim sahte bir tebessümle.

"Birazdan yarış başlayacak, ara verdikten sonra yanına geliriz güzelim." Demişti Seren.

Vakit kaybetmeden bende bir bar koltuğuna oturmuştum.

Yarışın başlamasına 18 kalmıştı ama Barlas hala yoktu. Merak etmedim desem yalan olurdu.

"Merhaba, oturabilir miyim?" Demişti esmer 1,60 boylarındaki kız.

"Tabii"Dedim bende tebessüm ederek.

Kız karşıma oturduğunda "Seni burda ilk defa görüyorum yeni misin?" Dediğinde evet anlamında sallamıştım.

"Evet yeniyim."Demiştim soğuk bir sesle.

Hikaye hakkındaki düşünceleriniz neler?

Bu arada duyuru yapmıştım ama yeniden söyleyeyim tutkulu sınavı yayında kaldırdım.

Oy ve yorum atmayı unutmayınn>3

Öpüldünüzz

Şimdilik hoşçakalın...

Tehditlerin Dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin