[3.BÖLÜM] DAĞ EVİ

423 29 99
                                    

Selamm Yeni bölümü pazartesi atacaktım ama birisi istediği için şimdi atıyorum.

Yorum ve oy yapmayı unutmayın 🤍

Yazı hatası varsa söyleyebilirsiniz düzelteceğim 🤍

İyi okumalar 🍀

Saat 03;35 ve gözümde gram uyku bile  yoktu.

Düşünüyordum Annem ve babamı kim öldürmüştü? Neden öldürmüştü?

Öylece boş boş tavanı izledim.

Arada sırada Teyzem,halam veya kuzenim iyi miyim diye bakmaya geliyorlardı.

Hiç kimse uyumuyordu.

Herkes berbat bir haldeydi.

Telefonumdan gelen bildirim sesiyle telefonu elimden aldım.

Kayıtlı olmayan numaradan mesaj gelmişti.

- Nasılsın Lara? Ben Barlas.

Barlas'da numaram olduğunu tamamen aklımdan gitmişti.

+ Sence?

- Lara bak biliyorum ailen öldü ama eminim ki ailen seni izliyor onlar senin yanında. O yüzden ağlamamalısın.

+ Hiç birşeyi bilmiyorsun Barlas. Benim gibi aileni kaybettmedin. Barlas inan ki ölmek istiyorum.

- Bu sefer sen bilip bilmeden konuştun. :)

+ Evet konuşmuş olabilirim ama senin kadar ağır değil.

- neyin kavgasının yapıyoruz Lara?

+ Kavga falan etmiyoruz Barlas.

- Lara buluşalım mı? Hem seninde kafan dağılmış olur.

+ Uyacağım Barlas.

- Uyumayacaksın Lara biliyorum.

+ Tamam Barlas uyumayacağım. Gerçeği söyliyim uykum gelene kadar ağlıcam. Bunu mu söyliyim?

- Lara hep böyle mi olacaksın.

+ İyi geceler Barlas.

Cevap vermedi görüldü atmıştı nedense sinir olmuştum gerçekten bu saatten sonra mutlu olmamı mı bekliyorlardı? İmkansızdı

Ve onlarla yeni tanışmıştım ve bağlanmak istemiyordum çünkü herkes beni bırakıp gidiyordu. Tabii ki Aylin,Selin ve Ece hariç.

Annem ve babam bile beni bırakıp gitmişlerdi. Onları çok özlüyordum.Bunu onlara kim yaptıysa onu veya onları bulacaktım cezalarını çekeceklerdi.

Kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Uyandığımda dakikalarca tavanı izledim belki de saatlerce. Telefonumun çalması ile yerimden sıçradım

Tehditlerin Dansı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin