Adın nedir?

257 9 15
                                    

Ben Alev. Benim mutlu bir çocukluğum olmadı. Ailem beni küçükken terk  etmiş, bildiğim kadarıyla. Şu ana kadar en iyi dostum bendim ve görünüşe göre yine ben olacağım...
Lise 3. Sınıfım ve haliyle yorucu bir hayatım var, yorucu bir o kadar da sıkıcı. Kendi kendime konuşmayı severim çünkü beni anlayan tek kişi benim. Utangaç ve sevimli değilim. Ortaokulda zorbalığa uğrayan biri olarak artık gitgide sertleşmiş ve duygusuzlaşmıştım. Yaşıtlarım aşka, aileye ve dersleriyle uğraşırken ben kendimle uğraşırım. Bu doğru abartılı bir şekilde içime kapalıyım, hayat bu insanı değiştirir.

1. Perde
Tam rüyamda uçacakken "dıt - dıt -dıt" ah şu alarm hep vaktini bulur zaten. Saat 07:00 okul sekizde başlıyor yarım saat hazırlanıp evden çıktım her zamanki gibi... Okulun merdivenlerinden adım atacaktım ki bir çocuk bana çarptı, dikkat et velet! Çocuk simsiyah giyinmiş,yüzünde siyah maske, altın sarısı yuvarlak hoş bir, gözlük vardı. Tarzı güzelmiş... Off ne diyorum ben! Onu azarlamak için başımı kaldırmak zorundayım çünkü boyum 1.63 boyuma karşılık onun boyu 1.85 civarı yuh!
"Dikkat etsene be! Çabuk özür dile!" sırıttı. "Peki ufaklık,üzgünüm" ufaklık!? Tam gidiyordu ki kolundan tuttum ve "Ben ufaklık değilim,düzgün konuş!" yine sırıttı bu piskopat mı be?  "Peki" diyip gitti. Ah! Her neyse derse geç kalıyorum ve sonunda sınıfa vardım. Bu arada sınıfta benim platoniğim vardı. Bana öyle bakmayın tamam aşka inanmam ama napıyım çocuk çok fazla yakışıklıydı. Adı Berk'ti benim ona aşık olduğumu bilmiyor ama bana aşık olmadığından adım gibi eminim. Zaten okulun yarısı ona aşıktı okulun popüler çocuğuydu.
Bugün salı ve okula yeni bir geometri hocası gelecekti ve şu anda onu bekliyoruz. Muhtemelen kadındı  çünkü eski hocamız da kadındı. Tam bu konu hakkında düşünürken içeriye siyahlı biri girdi. Dur bir dakika siyahlı mı  Bu sabah gördüğüm çocuk  yoksa bizim sınıfa kayıt mı yaptırdı?Ne!Öğretmenler masasının önünde durduğunda ağzım açık kalmıştı o bizim geometri hocamız?! Şimdi ona kaba davrandığım için kızıp sözlüme düşük verecek. Off...  napıyım yani hoca çok genç duruyordu."Merhaba ben yeni geometri hocanız Ateş. Size küçük gelebilir ama 20 yaşındayım. Siz sormadan ben söyleyeyim boyum 1.83 burcum aslan sanırım bu kadar yeterli. Sizi ilkokul gibi ayağa kaldırıp isim sormayacağım zaten bundan sonra beraber olduğumuz için yavaş yavaş öğrenirim." Hocanın ses tonu kendisiyle idealdi. Hoca seviyemizin ne olduğunu öğrenmek için quiz kağıdı verdi. Hoca etrafta dolaşırken bir süre sonra benim olduğum sıraya doğru yöneldi  sıranın ucuna elini koydu ve benim sınav kağıdım ile cebelleşmemi izledi.  Sonra beklenmedik bir şekilde "Adın nedir " diye sordu."Alev" diye cevapladım o da "Alev" diye tekrarlayıp "Hmm güzelmiş" tabi güzel hıh. Maymun kafalı goril  okul bu şekilde biterken telefonuma mesaj geldi.


Ateş'in Alev'iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin