2. Perde
Telefonda ki bildirimi okumamla donup kalmam bir oldu. "Sayın Alev Uçar ajanlık başvurunuz kabul edilmiştir.Yarın merkeze gelerek hemen başlayabilirsiniz." Yaşasın!Sonunda sevinçten zıplarken Berk yanıma gelmişti, beyaz gömlek ve siyah pantolonuyla koyu kahverengi saçı, ela gözleri ve açık teniyle mükemmel uyumluydu. "Alev iyi misin? " diye sorunca hemen kendimi düzelttim ve "Evet iyiyim" dedim. "İyi olmana sevindim." gülümsedi.Of aşk çocuk ya! gülüşüne kurban kıskıskıs. "Biliyorsun evin yolumun üstünde seni bırakmamı ister misin?" diye sordu. "Sana zah-" diyecekken "Hadi ama Alev ne zahmeti saçmalama" ölürüm ölürüm uzatmadan "Sağol Berk " kapıyı benim için centilmence açtı. "Diğer kızlar gibi değilsin, farklısın." dedi. "Biliyorum" diye kendimden emin cevap verdim. Gülümsedi, gülümsedim. Evime geldim, ben merkeze gitmeden merkez bana yazdı. "Merkeze gelince de silahlarını alacaksın. Ben şimdi sana bilgilendirme yazacağım" "Tamam" yazdım. "Ben liderin Arda, sana tüm komutları verecek kişiyim. Hekes kolaydan zora gider ama bizde kolay diye bir seçenek olmadığından zor bir görevden başlayacaksın. Bu işe girince çıkamazsın buna rağmen kabul mü Alev?" hiç düşünmeden "Kabul" dedim çünkü kaybedecek bir şeyim yoktu,olamazdı zaten ben kaybedemem. Arda yazmaya devam etti "İlk görevin: S-A yı durdurmak. Yolumuza çıkıyor, adamlarımızı acımadan katlediyor ve S-A yakın zamanda müdürümüzü de katletti." Vay cani! "Kimliğinin gizli tutulması için görevden... En sevdiğin renk ne?" en sevdiğim renk mi? ne alaka "Kırmızı" diye yanıtladım."Adın K-1" bir ne alaka! "k yı anladım ama 1 ?" "Senin bir numara olabileceğine güvendiğim için" tamam kanka en havalı sensin "Peki" dedim."Anlaştığımıza göre 05:00 da merkezde ol!" 05:00? ne! "Pardon da beyefendi ajanız ama karşınızda 17 yaşında bir öğrenci var!" "Tamam -_-" (-S-A yı tam head shoot yapacaktım ki ...) sakin ol sakin bu sefer alarm değil zil çaldı gecenin dördünde kapıyı açınca önümde bir not buldum ve o notta "Sakın bu işlere bulaşma küçük hanım. Üzerim,üzülürsün S-A ." Lan! Sen kim köpek beni tehdit ediyorsun! Şuna bak anca not yaz. Sırf senin inadına vazgeçmeyeceğim.Bakalım üzen kim üzülen kim. Her neyse vakit geldi merkeze geçeyim ben. Ve merkezdeyim vay be adeta suç ve aksiyon kokuyor. Bir adam arkamda belirdi." "Saat 05.00 da burada ol dedim saat 05:06 da geldin? Açıklama bekliyorum seni 6 dakika oyalayan şey nedir?" bismillah bu kadar da dakik olunmaz abi ya " sadece 6 dakika olamaz mı yani?" "Olamaz unutma sen artık ajansın her şeyin kesin olmalı"Aman ne gerekli "anlaşıldı" her halde bu adam Ardaydı. Bana 4 tane bomba,2 çift deri eldiven,1 silah,bir bıçak ve hepsini belimde taşımam için cepli kemer verdi. "Şu yeşil bomba biber gazı,kırmızı bomba ses bombası bir mekana girmeden önce kırmızı olanı at eğer bir hareketlenme olursa diye, mavi bomba sis bombası ve son olarak siyah bomba bunu kullanırken 2 kere düşün patlarken sende patlama." yeniyim ama kendimi patlatacak kadar da aptal değilim. "Bu telsizi kaybetme çağrıları bundan yapacağız.Şimdilik sen okuluna git bir şey olursa telsizden anons geçeceğiz. " hani hemen başlayacaktım hıh. "Peki" çantamı sırtıma takıp okul yöneldim. Dersimiz Türkçe idi. Gülay hoca iyi bir hocaydı. Yerime oturdum. Bugün Berk gelmemiş bu üzdü. Gülay hoca dersi anlatırken telsizimden ses geldi "K-1 okulu arka sokağında ki No:18 numaralı depoya hemen!" off ben dersten nasıl çıkacağım... bir bahane bulmam lazım... "öhö-öhö" tüm sınıf bana baktı tanrım rezil oldum ama başka çare yok "Alevciğim iyi misin? istersen elini yüzünü yıka" ayy canım hocam "Olur hocam" hızlıca koşmaya başladım. Ah kahretsin! Merdivenden koşarken ayağım kaydı tam yere seriliyordum fakat biri beni belimden kavradı ve düşmemi engelledi. "Bir daha ki sefere daha dikkatli ol Alev." "Sağ olun Ateş hocam." Doğrulduğumda fark ettiğim şey ise hocanın elinin hala belimde olması. Aptalca bir şaka yaparak "Ne o hocam aşık mı oldunuz?" neden böyle bir soru sordum ki? "Tabi ki hayır Alevcim. Biliyorsun ben olgun bayanlarla ilgilenirim." Bu goril bana olgun değilsin mi dedi? "Ben de zaten kibar beyefendilere ilgiliyim." dedim ve o da "Sormadım." Pislik herif b*ch! off geç kaldım! koşa koşa geldiğimde Ardayı gördüm "Geç kaldın K-1 yine son bir şansın kaldı." "Kusura bakma bir daha olmaz." "Umarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş'in Alev'i
Любовные романыLise 3. sınıfa giden Alev'in hayatını toparlamaya çalışırken hayatında geri dönülmez bir yanlış yapması onun hayatını tamamen değiştirir. Hayatını mahvettiğini bile bile bu yanlıştan dönmek istemez. Acaba nasıl bir yanlış yaptı? Bu yanlışı öğrenmeye...