Geen slaap

88 2 0
                                    

Ik heb een slecht gevoel dat er iets gaat gebeuren eeuhm ik kan daardoor niet slapen.. Zal ik naar mijn ouders gaan??! Nee dat sws niet dan gaan ze zeuren dat ik te veel stress altijd, maar gezeik he..Weet je wat ik ga wel naar de voortuin of nee ik ga naar de terras van mijn kamer ja dat ga ik doen... Is er nog een persoon naast me of lijkt dat alleen maar zo?? Brr!! Het is ook koud, laat ik een dikke vest gaan pakken... Ze naar binnen en pakt de dikste vest die ze kan vinden.. Uiteindelijk wilt ze weer naar de terras, maar ze krijgt een dikke stok op haar hoofd.. Wanneer ze haar ogen opent beseft ze dat ze in een koud donker kamertje is beland.. Is dit een droom.. Awh me hoofd doet pijn.. Shit!! het bloed.. 💉 Helpp!! Helpp!! Schreeuwt ze.. Er komt een man binnengelopen. Wat zit je nou te schreeuwen hou je mond of.. Hij haalt een pistool te voorschijn. Toch schreeuwt ze tegen de man: Hallooo mn hoofd bloed ben je helemaal gek dat ik niet ga schreeuwen!! Wat wil je van mij!! Laat me gaan! Oke rustig ik ben Mike en jij bent waarschijnlijk Valerie..
M: ik roep zo een dokter
V: ja dat zou ik, maar doen als ik jou was!!
Hij verlaat het kamer met een verdrietig gezicht..
Valerie vraagt haar af waarom hij zo verdrietig was?? Heb ik een hersenschudding!! Nee Valerie... Kalm kalm.. Zei ze in haar zelf!!

Hii mensen!! Dit was het voor vandaag Tot in de volgende hoofdstuk!!
Bye bye👋🏻💋

OntvoerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu