Mike heeft een week al niet geslapen maar Valerie wel 1 week lang!! 1 hele week!! Ze is nog steeds niet wakker.. Mike besefte wat hij had gedaan hij is dom geweest!! Waarom ie op haar hoofd heeft geslagen wist ie nog steeds niet.. Hij besefte wel dat zij dood kon gaan eigenlijk wist ie geen eens of ze levend of dood was.. Ze is belangrijk voor mij te belangrijk ik kan er niet tegen om haar te verliezen!!! Schreeuwde hij tegen de dokter!!
D= dokter Paul
M= Mike
D: Mike kalmeer bij dit soort gevallen kan het wel 2 weken duren, maar ook langer..
M: hoe lang hoe langer dokter praat nou maar...
D: eeuhm een jaar ......
M: watteee
D: ja helaas wel, maar k zal mn uiterste best te doen omdat te voorkomen geloof me..
Mike rende weg hij ging naar het strand.. Stond bij het water en dacht alleen aan Valeriee wat ie zou doen ze zochten haar ook weer.. Tringg tringg zijn telefoon ging af.. Het was Michelle de moeder van Valerie😡
Hij nam op en zei ja Michelle wat is er praat snel ik heb niet veel tijd..
Luister Mike als Valerie bij jou is laat haar met rust oke??
Michelle waar heb je het nou over k weer immers waar je woont en wrm zou ze nou bij mij zijn??
Mike waag het niet te vertelle..
Michelle waag jij niet mij lastig te vallen ze komt er togh ooit achter begrijp je dat het boeit me echt geen ene reet meer begrepen!!
Hij hing op en schopte een fles weg...
Hij ging snel weer naar Paul eh Valerie toe..
En bleef in de kamer wachten, hij praatte tegen Valerie:
Valerie wordt wakker ik smeek het je.. Valeriee schreewde ie.. Maar w8 hij hoorde geluid Shit wie was dat nou!!Mensjes dit was het voor vandaag tot morgen!!💋😏
JE LEEST
Ontvoerd
AventuraValerie van 18 jaar kan niet slapen en gaat naar het terras van haar kamer om wat frisse lucht te nemen, maar er gebeurt iets vreselijks.. Ze wordt vastgepakt bij haar pols, maar nog voordat ze iets kan zeggen beland ze in een donkere kamer..