Ja ja daar ben ik weer!! Jullie willen natuurlijk al een tijdje weten wat Mike te maken heeft met Valerie en waarom hij haar heeft ontvoerd!! Lees snel verder en kom achter het waanzinnige waarheid!! Veel leesplezier!!
Mike POV:
Ik ga naar het hotel toe het is half 8 vandaag ben ik best wel vroeg eigenlijk, ma ja hoe eerder hoe beter.. Weet je ik wil het NIET meer geheim gaan houden!! Ik moet even naar Valerie toe, ja dat ga ik doen!Mike gaat meteen naar Valerie toe, maar tot zijn verbazing is zij er niet!
Oke waar kan ze naar toe zijn gegaaan?? Eeuhm wacht misschien is er een briefje achtergelaten ofsw in mijn werkkamer, maar waar zijn dan al haar kleren en spullen?? Oowh shit ze is weg! Mike gaat met woede naar zijn werkkamer en roept de bewaking voor de camera systeem en leest intussen tijd het briefje..Beste Mike,
Ik wil je heel erg bedanken voor alles je bent een mens die het leven positief bekijkt.. Bekijk dit ook positief , ik wil niet dat je het negatief in ziet, want ja ik ga naar mijn moeder daar kan je me altijd vinden. Ik wil het waarheid weten en horen van mijn ouders hoe kennen zij je wat voor verband hebben jullie!! Dit is te veel voor mij ik heb duizenden vraagtekens in mijn hoofd!! Oowh ja ik ben weer goed dus maak je geen zorgen om mijn gezondheid..X Valerie
'Oke jullie kunnen gaan jongens' ik weet al genoeg' zei Mike en raasde naar zijn auto stapte in en ging naar huis.. Hij zocht zij vrouw hij moest het vertellen dus besloot hij te praten in zijn kamer..
An= Anna (vrouw Mike)
Mik= MikeAn: wat was er zo dringend??
Mik: wacht kom zitten naast me.Michelle schatje, ik had het je vertelt mijn oude vrouw dus Michelle..
An: Jaa?? Heb je een relatie met haar ofsw?
Mik: nee nee never dat het verleden, maar je weet dat ik was gedwongen door mijn ouders om te trouwen met dat trut en eeuhm ja dus ik bedoel ze heeft een dochter..
An: oowh gelukkig jah weet ik, maar heeft ze een dochter??
Mik: Jaa.. En zij is ook mijn dochter ze heeft haar jaren verstopt van mij en ze is ook nog is gaan trouwen meteen na mij om zogenaamd te doen dat haar kind van haar nieuwe man is en ja toen wij zouden scheiden wist ik helemaal niks van dat ze zwanger was etc.. Blijkbaar was ze het pas een maandje ofsw..
An: woohow omg wat een heks is zij.. Mike maak je geen zorgen we doen gewoon een aangifte en ja vervolgens komt er een rechtzaak en k ben jouw advocaat binnen de kortste keren is jouw dochter hier bij ons en ik zou haar ook beschouwen als mijn echte dochter..
Mik: egt Anna omg je bent egt een super held van mij bedankt voor het positief bekijken!!
* ze omhelzen elkaar*Mensjes tot de volgende keer dit was dan al weer het einde van het verhaal!! 😘
JE LEEST
Ontvoerd
AdventureValerie van 18 jaar kan niet slapen en gaat naar het terras van haar kamer om wat frisse lucht te nemen, maar er gebeurt iets vreselijks.. Ze wordt vastgepakt bij haar pols, maar nog voordat ze iets kan zeggen beland ze in een donkere kamer..