HBD!!

29 1 2
                                    

Valerie POV:
Mike is best aardig hij doet veel aardiger dan mijn eigen vader dat is wel een feit. Ik voel me hier op mijn gemak, maar ik mis mijn moeder heel erg.. Eindelijk ben k klaar met al mijn verzorgingen en het shoppen etc. Nu zit ik te staren uit mn raam mama ik weet dat je mij aan het zoeken bent als ik nou eens achter de waarheid kom dan zit er geen belemmering tussen ons.. Dan ga k naar je toe rennen en voel ik de warmte van je dan weet k weer hoeveel je van me houdt.. Mama tot ik achter het waarheid kom zijn er waarschijnlijk dagen voorbij😭 Mam vind me alsjeblieftt.. Ik smeek het je.. Tranen rollen over mijn wangen dat merk ik nu pas ik zoek snel een servet en veeg mijn tranen..
Klop klop klop!!
Mag ik naar binnen vroeg Mike op een lieve manier ik antwoordde met ja.. Hij zag dat ik had gehuild. Nam plaats op het bed en het was ong 10 minuten stil.

Mike POV:
Ze heeft gehuild.. Is er wat ernstigs gebeurd?? Er zijn zo veel vraagtekens in mijn hoofd.. Ik ga het vragen ja k heb nog een klein cadeautje voor haar dat ze vast leuk gaat vinden..

M: Valerie is er wat??
V: Nee waarom vraagt u dat??
M: Geef het gewoon toe je hebt gehuild ik zie het aan je ogen..
V: Ja dat kan waar zijn, maar
M: Nee geen gemaar wacht ik heb iets kleins voor je.. Maar als eerst ik weet dat je Michelle dus je moeder mist binnenkort ga ik je alles vertellen, maar nu kan het niet we moeten letten op je gezondheid..
( Mike heeft het Cadeautje aan Valerie.)
V: Dankjewel voor het cadeau,maar hoe weet je de naam van mijn moeder??
M: ik weet veel meer dan je denkt..
Ga je het cadeautje niet open maken??
*Ondertussen maakt ze het cadeautje open*
V: wattee!! Omg!! Dit dit is een dagboek en nog het dagboek die is ontworpen door Martina van Tulp!! De enige exemplaar?? En die is nu in mijn handen!! Omg!! Is dit een droom????!!
M: ja dat klopt helemaal☺️
Ik moet nu gaan mijn echtgenote is jarig van daar en Paul dus je dokter moet een paar testen uitvoeren bij jou laters!!
V: laterz!

Mike loopt toe naar zij auto ondertussen opent zijn chauffeur het deur en gaat Mike instappen..
Hij belt het restaurant om te vragen of alles nog oke is?? Mike is opgelucht dat alle organisatie groepen helemaal klaar staan.. De missie kan beginnen!!
'Meneer we zijn er'
Oowh sorry ik merkte het niet.. Beantwoord Mike.
Hij loopt het huis binnen en gaat even naar de kamers van zijn prins en prinsesje.. Woohow zij zien er prachtig uit😱
Hij rent naar zijn kamer en geeft Michelle een kus op haar voorhoofd.
Trekt zijn smoking aan, beetje gel aan brengen en natuurlijk parfum spuiten.. Hij bekijkt zichzelf in de spiegel en vind dat hij er perfectt uit ziet😜
Zoo Michelle waarom ben jij nou nog niet omgekleed??😨

An: Anna
Mik: Mike

An: uhu waarom zou ik??
Mik: omg hoe heb ik dit vergeten wacht heel even..
* hij doorzoekt zijn kast en vind het jurk, en de bijhorende schoenen..)
An: wat wat is dat??
Mik: ‪trek dit maar aan en kom vervolgens naar beneden!! Tot zo.ze lacht en zegt dat ze er zo aan komt..

Mike gaat rennend het trap af en controleert of iedereen al klaar staat.. Meer dan verwacht!! Wohoow oke dit is gigantisch!! Wacht ik ga de taart uit de koelkast halen. 'papaa hij staat al op de tafel' Hij kijkt vol verbazing, en pakt snel de confetti en geeft er 1 aan elk van zijn kinderen en natuurlijk heeft hij er 1 in zijn hand. Als ik een sein geef kunnen jullie.. jaa pap we weten het hoorde je zijn Prinsje zeggen!

Anna POV: Ik kom langzaam de trap af, maar ik zie niemand staan in de woonkamer. Huh dat vind ik wel raar oowh w8 OMG!! Kijk hoe mooi het is versierd!! Ik ben op de laatste tree van de trap opeens gaat er confetti af en zie ik mijn gezin voor me zingen. Echt heel erg Cutee! Na het zingen kust Mike mijn hand en geeft een seintje opeens komen mijn kids met een kussen waarop een rode doos op zit je weet wel die je bij de juwelier krijgt als je een cadeautje koopt. Hij opent het doosje en ik zie een hele mooie ketting met een armband, oorbellen en een ring! Gewoon een hele set!! Hij deed de ketting bij me om en ook de andere delen van het set. Ik wordt geblinddoekt we lopen, maar een paar stapjes naar voren. Mijn ogen worden geopend er staat een taart voor me hij is best wel groot ik zie het nu pas, maar er staat een hele mooie foto van ons op de taart en natuurlijk kaarsen. Net wanneer ik de kaarsen wil afblazen zeggen ze dat ik een wens moet doen vervolgens vragen ze wat ik heb gewenst dat zeg ik NATUURLIJK niet. We eten allen een stukje taart we zitten ondertussen op de bank. De lampen gaan uit en opeens begint er kort filmpje te starten op het scherm van de televisie. Er komen foto's van vroeger en nu terug niet alleen foto's, maar ook video's het is zo leuk dat we allemaal in tranen uitbarsten! Het is nog niet klaar ik krijg een mooie hele mooie schilderij van mijn dochter waarop ons villa op is geschilderd met ons op het terras. Van mijn zoon krijg ik een boek die is geschreven speciaal voor mij! Echt allemaal soo cute!! Ik krijg nog meer tranen OMG het was nog niet klaar er wordt aangebeld door de chauffeur we stappen in een witte limousine en gaan naar een plekje toe waar weet ik niet. We stappen uit en ik begin te huilen, want we zijn op de ontmoetingsplaats van Mike en ik. Er komt een groep ze spelen een muziekje met instrumenten wacht dit is ons liedje!! Omg ik huil van blijheid en omhels Mike. Tot mijn verbazing was het nog niet klaar..
We gingen naar een groot zaal waar al mij vrienden en familie waren!! Het was te mooi!! Ik kreeg heel veel cadeautjes we hebben gedanst, gelachen, gehuild van blijdschap en nog veel meer!!
Wat ook leuk was: er werd gefilmd letterlijk alles van mijn verjaardag egt supahh leuk!!
Nu zijn we thuis en we hebben allen gedoucht en gaan nu slapen..
GN people❤️

OntvoerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu