Wanted!!

44 2 2
                                    

Dokter Paul = DP
Mike = MI
Valerie = Va
Michelle = MI

DP: Mike rustig ze kan niet veel verder zijn ze is vast in het gebouw geloof Mike hoor je me nog??!

MI: Dit dit gebouw heeft 15 verdiepingen dat is gro groot genoeg om haar te zoeken en ni niet te vinden.

DP: Mike je stottert wacht neem plaats op die bank doe wat ik zeg..

Mike luistert niet maar zoekt het kamer even door hij beseft dat ze in het wc kan zijn, maar durft niet te kijken..

MI: Paul wil je iets voor me doen alsjeblieftt??

DP: Natuurlijk als het iets is wat ik kan dan kan je zeker op me rekenen..

MI: kijk is alsjeblieft of ze in het wc zit..

Paul moet lachen, maar doet het toch als ie ziet dat de deur opslot is. Hij klopt en zegt: Valerie zit je binnen??
Even later horen ze dat de kraan open is en natuurlijk de deur gaat open en voila Valerie staat voor ons!!

Paul POV:
Zie je Mike wat zei ik..
Oke het blijft stil😐
Mike maakt te veel zorgen om Valerie, oke ik zeg niet dat hij dat niet moet doen, maar ik ken hem al jaren en dit is zeker niet goed voor zijn gezondheid..
Hij is nog jong, maar ja laat ik me gaan focussen op Valerie.. Even kijken ze ziet er gezond uit en het blijkt dat ze alles herinnerd en dat is een groot wonder, maar ik ben er uiterste blij over.. Ze is nog jong en op zo een jonge leeftijd is het kans groter dat ze alles vergeet maar dan ook voor een lange tijd. Dat is dus niet zo bij haar..
Verder zie ik uit de röntgene dat er niks mis is en ze heeft ook licht geslapen.. Ik verlaat het kamer maar wel even en ga naar huis om me omtekleden en wat nieuwe spullen mee te nemen.. Ja ik ben hier best lang en kan dan ook weer niet naar huis gaan he. Laterr Mike

Valerie gaat naar Mike toe en vraagt wat hij van haar wilt. Mike beantwoord dat hij niks wilt van haar, maar van haar ouders.. Laat me dan nou gaan als ik er niks mee te maken heb.. Schreeuwde Valerie. Helaas prinses dat kan ik niet doen..

VA: pff ik verveel me hier ook zo ergg😌

MI: Vlindertje je hebt hier 15 verdiepingen ik wil hier bij zeggen dat je hier van alles hebt en trouwens nee dit is geen ziekenhuis dit hebben we tijdelijk voor je geregeld.. Het is een hotel hier je hebt van kapper tot winkels ga je gang je hoeft niks te betalen, maar laat me dan wel weer weten waar je bent afgesproken??

VA: woohow Nicee dit hoor.. Natuurlijk u praat zo op een lieve manier ik zal het doen, maar k laat het niet hierbij meneertje ik wil nog een paar dingen te weten komen snap je??! En voordat ik het vergeet ja zeker hebben we afgesproken!!

MI: jaja dat komt later ga nu maar naar de receptie en vraag om 1 van de kamers die vrij zijn als er geen vrij is maken ze maar eentje vrij.. Tot zo..

Mike POV:
Zozo Paul is er ook van door..
Nou Valerie heeft best weinig aandacht thuis merk ik, maar dat haalt ze wel hier in. Wat mij aan gaat is dat ze niks is vergeten en daar ben ik zo blij om ik bedoel ze herinnerd alles weer en wanneer het tijd is komt ze er ook wel achter.. Ze mag nu best tijd doorbrengen in het hotel laat ik even naar huis bellen en vragen wat ze aan het doen zijn.. Ik heb ze best gemist en ik wil de waarheid zo snel mogelijk vertellen aan Valerie..
Wacht even hoor ik ga wel naar mn kantoor toe daar is het wat rustiger..
10 minuten later ben ik al in mn kantoor.. Ik bel wel even mn prins zo of ik bel wel gewoon naar huis ja naar het huistelefoon..

Da= Daan (zoon van Mike)
An= Anna (Vrouw van Mike)
Ka= Kathline (dochter van Mike)
Li= Lisa

Even later wordt opgenomen..
MI: Goede middag Lisa kun je misschien mn prinses roepen??
(Lisa is een van de schoonmakers in het villa)..
Li: Goede middag meneer Mike ja zeker kan dat als u even wacht nog een fijne dag verder..

Na 7 minuten wachten is de enige waardevolle Kathline aan de lijn..

KA: Sorry pappie ik was net uit de douche?? Hoe gaat het met je ik heb je nog al vanmorgen gezien, maar ik heb je toch gemist.. Pap oowh ja ik heb nog even vrije tijd als je wil kan ik je helpen op het hotel.??.

MI: Heey Prinsesje het maakt helemaal niet uit ik heb zat tijd.. Ja zeker gaat het goed.. Nee hoor ik zit ook een beetje te niksen, maar heb je niet iets kleins vergeten?? De queen (Anna) is vandaag jarig dus we gaan uit eten niet verklappen het wordt een suprise en ik heb nog een paar dingen, maar dat zie je nog wel doe net als of je haar verjaardag hebt vergeten ja?? En eeuhm kan je ff Daan geven??

KA: woow papa u bent weer romantisch bezig ja ik zal niks verklappen en ik zal zeker doen net als of ik het ben vergeten Daan!! Pap is aan de lijn kun je ff komen??! Pap hij komt er aan laters!!

MI: later prinsesje..

DA: heey pappie van me hoe gaat ik kom zo even naar het hotel.. Pap gaan we niks doen voor de verjaardag van de queen?! Of ben je het vergeten??

MI: heey prinsjee het gaat super leuk dat je straks even langs komt.. Tuurlijk ben ik het niet vergeten.. We gaan uit eten ik vertel het zo wel even verder joh.. Geef je mam nog even aan de lijn ik heb over een kwartier een vergadering.. Doe net als of je haar verjaardag helemaal bent vergeten!!

DA: oke zo te zien bent u het niet Vergeten en bent u weer romantisch bezig tot zo!

Mi: tot so mn prinsje vergeet je mama nier even te roepen he!!

Na 9 minuten wachten is Anna pas aan de lijn..

An: hee Mike wat doe je liefie?? Ben je vandaag niet iets vergeten?? Hebben we een planning voor vanavond??

MI: hee schatje heb zo een vergadering eigenlijk over 5 minuten.. Nee heb niks vergeten en we hebben geen planning ik spreek je later wel Byee schat!!😘
AN: doei

Hee mensen ik hoop dat jullie het leuk vinden tot in de volgende hoofdstuk!!💕

OntvoerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu