Tabiri ben Miran ile konuşma şansımı kaçırmıstım.Ama güzel bir şeye Defne'nin düşüşünü görmüştüm.
Açık söyliyim Mirandan hoşlanmıyorum değilim.Yakısıklı ama gıcık ve kaba bu yönü çok kötü ama olsun yakışıklı sonuçta.
Beren'in kardeşi Umut'un yarın doğum günü partisi var. Oraya gideceğim.Hediyemi önceden almıştım. Son güne bırakmamak iyi olmuştu.
Ceyde teyze yani Beren'in annesi çok çağırmadı.Sadece bir kaç yakın olduğu kişiler ve Umut'un ailesi ve arkadaşları çağrıldı.
Belki inanmazsınız ama o kişiler arasında Miran da var.Miran'ın kardeşi Çınar ve Umut aynı sınıfta yakın arkadaşlarmış yani gelme ihtimali var.
Zil çalmıştı ve ders başladı. Ben yine uyudum Beren dersi dikkatle dinledi ve gün boyu dersler böyle geçti.
Okul çıkışı Beren ile ayrıldık çünkü Beren teyzesi ile avm ye gidecekti. Beni de davet etmişti ama ben istememiştim.
Umut'un doğum günü için elbise almıştım birkaç dikim için terziye vermiştim.Terziden elbisemi alıp eve geçtim. Sonrasında yüzme kursun için hazırlandım kurasa gittim eve geldim ve bu kadar günüm bu kadardı. Akşam olduğunda yatmaya hazırlandım. Yatarken dolabın orada elbisemi fark ettim. Yatın çok güzel olmam gerekiyordu. Çünkü Miran da partiye gelebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE ROSE⚘️
RomanceMira bir gün okulda biriyle çarpışır ve bu kişi Mirandır çarpışmayla Miran dan düşen gül sembolü bileklik Mira ve Miran'ın hayatını yakınlaştırır.