Zil çalmıştı ve beden hocası gelmek üzereydi.Beren yanımdan kantinden su almak için gitmişti.Bende bir karşıya bir bilekliğe bakarak düşünüyorum.
Miran gibi kaba,sadece kendini düşünen biride neden böyle güzel bir bileklik olsun ki...
Beren elindeki su şişesi ile yanıma geldiğinde hocada bizi sıraya çağırıyordu. Beren'e "tam vaktinde geldin" dedikten sonra bilekliği cebime attım ve sıraya doğru koştuk.
Dersin yarısına doğru geldiğimizde Beren ile voleybol oynamayı bıraktık ve cantalarimizin olduğu banka doğru ilerledik.
Ben yüzmeye ilgi duyduğum için çok fazla voleybol oynamam çoğunlukla Beren sayesinde oynuyorum.
Telefonumu çantamdan çıkarttım ve telefonda gezinmeye başladım.Birkaç dakika telefonda gezindikten sonra telefonu cebime attım ve elime bir an Miran'ın bilekliği geldi.Birkac saniye bileklige baktıktan sonra tekrar cebime attım ve Beren'in yanına doğru ilerledim.
Beren çeşmede ellerini yıkıyordu.Bende onunla birlikte ellerimi yıkamaya başladım.Elimi yıkadıktan sonra cebimden peçeteyi çıkarttım ve bir kendime bir Beren'e peçete aldım.Sonrasinda kalanları cebime tıkıştırdım.
Dersin bitmesine 5 dakika kala sınıfça sıraya geçtik.Zil çaldıktan sonra tekrar Beren ile birlikte çantalarını olduğu yere gittik. Oradaki banka oturduk.
Beren ile birlikte bankta oturup sohbet ederken yanımıza Arda ve onun en yakın arkadaşı Ege geldi.Egede Arda gibi cana yakın,iyi kalpli,yardımsever, cömert biri yani kısacası iyi çocuk diyelim.
Yanımıza geldiklerinde Beren ile konuşmamız son buldu çünkü sınıfta en sevmediğimiz gıcık Defneden bahsediyorduk ve bunu Arda ve Egenin yanında konuşamadık.
Arda ve Ege ile teneffüs boyunca havadan sudan konuştuk.Zil çaldığında onlar sınıflarına giderken bizde bahçede dolaşmaya karar verdik.Arda ve Ege yokken rahat bir şekilde dedikodu yapabiliyorduk.
Haca geldi ders başladı ve bitti hızlı geçmişti.Tekrar zil çaldı ve sınıfa doğru çıkmaya başladık Beren ile.
Sınıfın olduğu kata çıkarken Mira'nın yerde birşey aradığını fark ettim.Beren o ara çoktan sınıfa girmişti.Tam ben Miran'a bunu mu arıyorsun diyecekken Beren kolumdan tutup beni sınıfa doğru çekti . Ona sinir olmuştum çünkü Miran'a birsey söylemem gerekiyordu ama Beren bunu mahvetti.Banagosterdigi şey sınıftaki gıcık kız Defne'nin yere düşmesiydi.Tamam komik ama diğeri daha önemliydi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE ROSE⚘️
RomanceMira bir gün okulda biriyle çarpışır ve bu kişi Mirandır çarpışmayla Miran dan düşen gül sembolü bileklik Mira ve Miran'ın hayatını yakınlaştırır.