Beren'in beni aramasıyla sabah olduğunu anladım. Bugün cumartesiydi okul yoktu ama yüzme kursum vardı. Saat 13.00 e kadar hazır olmam gerekiyordu. Ben saat 12.08 de kalkmıştım.
Kalktıktan sonra elimi yüzümü yıkadım,sacımı topladım,kıyafetlerimi giydim ve çantama mayomu ve havlumu koyup annemin yanına mutfağa gittim.
Annemin hazırladığı omletten yerken telefonum titredi.
-*2 YENİ MESAJ*
Beren mesaj atmıştı ve mesajda
-5 dakikaya oradayım
-Hazır mısın
yazıyordu. Hemen yazmaya başladım ve
-2 dakikaya cıkıyorum.
yazdım ve gönderdim.
Berende benimle gelcekti ama o yüzmeye değil yüzme kursunun yanındaki tenis kursuna gidecekti. Beren yüzmede hoşlanmaz o yüzden böyle bir çözüm bulduk. Evden çıktıktan iki dakika sonra Beren geldi. Onunla birlikte kursa sohbet ederek yürüdük.
Saat 15.30'da kurs bitti. Beren ile birlikte cafeden kahve alıp eve yürüdük.
Akşam 19.49 da Umutun doğum günü partisi vardı o yüzden Beren oyalanmadan eve gitti.
Bende eve geldim dolana annemin yanına gittim annemle sohbet ettim. Saat 19.00 ra geliyordu ve doğum günü yaklaşıyordu.
Elbisemi giydim,saçımı yaptım,makyajımı yaptım.
Çıkmadan önce gül desenli kolyemi taktım. Evden çıktım. 10 dk sonra Berenlerin evine geldim.
Umut çok heyecanlıydı.Gözlerinden belli oluyordu.
Ben Beren'in doldurduğu bardakları bahçeye gotürüyordum.Bardakları götürürken önüme değil arkama Beren'e baktım keşke bakmasaydım.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE ROSE⚘️
RomanceMira bir gün okulda biriyle çarpışır ve bu kişi Mirandır çarpışmayla Miran dan düşen gül sembolü bileklik Mira ve Miran'ın hayatını yakınlaştırır.