6.Bölüm-Film

7 0 0
                                    

Sabah Berenlerin evinde uyanmıştım akşam nasıl geçti anlamamıştım. En son hatırladığım şey birinin bana mesaj atmasaydı ve aşağı indiğimde pastanın mumları üfleniyor olmasıydı. Daha fazlası yok.
Birkaç dakika telefona baktıktan sonra aşağıya Beren'in yanına indim Beren'in enerjik sesiyle
-Günaydın
demesiyle tekrar uyandığımı hissettim.
Beren'e
-Günaydın hala çok uykum var
dedim ve Beren
-Ne zaman uykun yok ki
dedi.
Beren'e gülümseyerek baktım ve ailesinin nerede olduğunu sordum. Beren annesi babası ve kardeşi Umut şehir dışına çıkmışlardı. Umut annesinin yanına gitmek istemiş ve annesi ve babası onu kırmak istememiş ve bunu kabul etmişler. Kısacası 3 gün boyunca evde değiller. Ve bizde 3 gün boyunca Beren ile vakit geçiricez.
Beren yemek için pizza söylemişti. Saat 12.30 a geliyordu. Ben Beren'in yanından lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım ama işe yaramadı.
Lavabodan çıktığımda zilin çaldığını duydum.Beren kapıyı açmıştı. Buradan pizzanın kokusunu alabiliyorum. Anladım ki çok açıkmışım.
1 saate yakın Beren ile hem pizza yiyip hem sohbet ediyorduk. Ama saatin ikiye geldiğini fark ettik. Bugün yüzme kursum yoktu o yüzden rahattım. Beren akşam için marketten bir şeyler alalım dedi ve bende onayladım. Beren ile akşam film izleyerek bireyler yiyecektik bu yüzden markete gidecektik.

Beren ile hazırlanıp marketin yolunu tuttuk. Marketten cips,kola,çikolata vb. abur cuburlar aldık ve eve gittik.
Akşam olduğunda Beren ile film açıp izlemeye başladık.
Filmin yarısına gelmiştik ve izlemeye devam ediyorduk.
Beklemediğimiz bir anda zil çaldı. Beren ile birbirimize bakıyorduk kim olduğun düşünüyorduk. Beren ayağa kalkıp aşağıya kapıya doğru ilerledi.
Kapıyı açtı ve gördüğüm kişi karşısında dona kalmıştım karşımızdaki kişi Mirandı.

THE ROSE⚘️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin