Kısa tanıtımı

1.4K 46 6
                                    

Bu aşk üçgeninin asıl kahramanı Doğadır. Doğa 17 yaşında , kumral saçlı , ela gözlü , uzun boylu, iyi fiziği olan , tatlı ve masum bir kız. Arkadaşları arasında en masum , saf ve sevilen kız olarak tanınır. Doğa masum olduğu kadar güçlüdür. Hiçbir şey kolay  kolay onu yıkamaz. Daha önce onun masumluğundan faydalanıp onu rezil etmek isteyen, kıskananlar da oldu ama Doğanın zekasıyla ve gücüyle kimse baş edemedi. Doğanın hayatı normaldi. Ta ki hayatına , biri eceli , biri son umudu olacak şekilde giren ikizlere kadar. İkizlerin cool , karizmatik ve romantik olanı kağandır. Hep cool takılır ve sık sık gülümser. Kağanın gülümsemeleri aslında içten değildir ama kızları fetheder. Diğer ikiz ise kötü olan Keremdir. Kerem hep gizli çocuk rolündedir. Doğa onun gözlerine baktığında her seferinde anlamadığı gizli bir bakış yakalar. Ama bu sırrı uzun bir süre çözemez. Kerem çok nadir gülümser ve sert çocuktur. Tabii ki bu tavrı kızları ona çeker ama Kağan daha dışa dönük olduğundan kız olayında kazanan her zaman kağan olur. ki keremin de bu olayı pek taktığı  söylenemez. Kerem ve Kağanın tipleri tıpatıp aynıdır ama kişilikleri inanılmaz derecede farklıdır. Dış görünüşlerindeki tek fark ikisi de fazlasıyla kaslı olmalarına rağmen keremin bir tık daha fazla kaslı olmasıdır. Bunun haricinde dışarıdan onları izleyen bir insan onları sadece boy ve kastan ayırt eder. Doğa, Kağan ve Kerem aile dostlukları sayesinde tanışmışlardır. Aile yakınlığı yüzünden aynı okula giderler. Olaylar bu şekilde gelişir. 


Bu sadece tanıtımıydı. Olaylar , entrikalar diğer bölümlerde fazlasıyla var. Umarım beğenirsiniz iyi okumalar :)

İKİZLER(ECEL&SONUMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin