Gerçekler -devam

382 32 14
                                    

Sabah uyandığımda her şey normaldi. Fazlasiyla normal. Merdivenlerden indigimde gordugum manzara bekledigimin tersine cok cok cok normaldi. Kağan televizyonun karsina yayilmis ,kerem ise kahvalti hazirliyordu. Biraz hava almak icin bahceye ciktim. Yaklaşık 2 dakika sonra kağan geldi. "Hala teklifime cevabin aynimi?" Dedi. "Bak kağan gercekler umrumda bile tek ogrenmek istedigim onunla ilgili olup olmadigi". Dedim. "Kimle keremle mi?" Dedi. "Hayir biliosun iste , cem"dedim. Pic siritisi yapti. " Hmm kucuk bi ipucudan bisi olmaz heralde. Evet cemle ilgili". Neeeee?!?!?!?! Olamaz yaa. Al iste kesin geri dondu ve bana soylemiolarr. Bi dakka tabi siz onun kim oldugunu bilmiosunuz. Cem benim ilk askim. Yani kagandaki onceki askim. Biz onunla 8. Sinifta tanistik ve yaklaşık 1 ayda baya yakinlastik ve en sonunda sevgili olduk. Her sey güzel gidiodu. Beni sevdigine ve asls gitmiyecegine o kadar emindim ki. Taa ki o gune kadar.

*Flashback*
"Cem nerdesiiinnn!!! Cem oyunu birak hic komik degil!!!" Biraz once beraber uyudugum cocuk simdi yine o oyunlarindan birini oynuo sanirim. Ama bu sefer cok uzadi. "Ceeem nerdes-" o da ne . Masanin ustunde narince katlanmis bir kagit. Kagidi acip okumaya basladim. Kagitta yazanlar soyleydi :"Biliyorum bir açıklama yapmam gerekiyor ama yapamam. Üzgünüm şuan sana söyleyebileceğim tek şey "Geri dönücem ,söz..." . Ama-ama bu nasil...

*Flashback*

Ve o gunden sonra 1 ay boyunca kendimi eve kapatıp halsiz düşene kadar ağladim. Ama sonunda kendimi toparlamam gerekti. Hep öyle yasayamazdim. Kendimi cemden soyutladim ve sonsuza denk surecek dedigim askimi kalbimin derinliklerine attim.Sonunda hayatima cemsiz geri dondum ve kagani gordum o benim icin kurtarici gibiydi ama artik her sey daha farkli gozumde. Suan tek isteğim. Lutfen cem geri donmus olmasin lutfennn. Bir daha toparlayamam ben. Ben..ben yapamam... O sirada kerem bahceye geldi ve "doga iyi misin?" Dedi. "Sanirim" dedim. Gel buraya dedi ve kendine cekip sarildi. Neden sarildigini anlamadim ama o an dusundugum tek sey her sarilisinda neden bu kadar huzurlu hissettigimdi. Artik cem hakkinda hicbisi duymak istemiyorum. Tek istedigim keremin sarilisinin hic bitmemesi- ne diyorum ben yaa offf. Sanirim biraz dinlenmeliyim.

Arkadaslar bu bolum biraz kisa oldu ama cem ile ilgili bazi seyleri ogrendiniz. Gelecek bolum olan Gercekler-3'te cemle ilgili olayin ne oldugunu ogreneceksiniz. Sizi seviyorum...

İKİZLER(ECEL&SONUMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin