Noluo lan 2

120 4 6
                                    

Sabah uyandığımda, pardon sabah dedim gece resmen. Hangi manyak 5te uyanır be. Ben bu yataktan hiç çıkmak istemiyorumkiiiğğ. Yumuşacık la bu popuşum ve ben tarafından onaylanmış bi yatak artık bu ama yatağa veda edip kaçma planları yapmalıyım. Ya şimdi Cem'in pardon Can'ın yaptıklarını hazmetmek bi yana düşünmek bile istemiyorum. Ya ben onun için sadece bi gorevmisim be. O kadar anımız oldu kısa sürede ve dahada fazla olabilirdi. Beni gerçekten sevdiğini bana bağlandığını dusunuyodum. Haaa şimdi anladım. Bana saf diyorlardı ya hani. Ha onların diyen dillerini kesiyim. Şom ağızlılar saf oldum onlar yuzunden. Her neyse bunu düşünerek kendimi üzmek depresyona girmek istemiyorum. Tamam Doğa öncelikle bu odadan çıksan bile Hotelden çıkamazsin. Tabi farklı bi çıkışı daha yoksa. Yani varsada öğrenmem zaman alı- tk tk tk  + kim ooo - richard gere jsjsjssjsjsj şaka mk. Tam ben düşünürken kapı çaldı. Korumalar dan biri geldi ve  görüntülü konuşma olduğunu söyledi. Simdiii yolda görüntülü konuşma yapacagimiz yere giderken ne diyeceğimi dusundum. Ona karşı içimde bi kin var bana bunu nasıl yapabilir diye ama abisinin dediğine göre oda bana aşık olmuş. Rolüne kendini fazla kaptırmış diyebiliriz. Ya şimdi bunları dusunmicem. Onların rol olduğunu biliomusum gibi  davranmaliyim. Pekte zor olmasa gerek o rolünü bu kadar gerçekçi yaptıysa bende yaparım diye dusunuorum. Neyse görüntülü konuşma yapılacak yere geldik. Görüntülü konuşma açılır açılmaz kocaman duvarda karşımda duran Canı görünce kalbimde bi burukluk hissettim. Özlemek mi lan bu?!!?!? Kendine gel Doğa sana yaptıklarını dusun , söylediği yalanları, iddiayı düşün. Can in gözleri kipkirmiziydi. Ağlamış gibiydi. Beni görür görmez onun gözleri parlamisti. Acaba seviyomu gerçekten???neyse. "Doğa?" diyebildi sadece kısık bi sesle. "Can?" Dedim onu taklit eden bi tonda sanki onunla gorusecegimden haberim yokmuş gibi. Sonra beni zorla odadan çıkartmış gibi normal bi şekilde odadan çıkarttilar ve sonrada içeri Canın abisi Cenk Abi girdi. Tabi gerçek adı buysa.Konusmanin geri kalanını o devraldı. Bende hotele donduruorum. Hotelde korumalarını giremeyeceği bayan hamamına girdim. Telefonu bırakmadan önce kendi telefonunu değilde başkasının telefonunu Rica ederek Cana ulaşmaya denedim eski numarasına ulasamadım. Fakat dün beni arayan ama benim uykudan uyanıp acmadigim numarayi denediğimde Cana ulaştım ehuheuehehe dbdhshs.  Neyse içim rahat etmediği için olan biteni anlattım. Herşeyin hesabını sonra sorucam diyerek kadının telefonundan konum attım. O bir yolunu bulur diyerekten.

**-**

Hotelde kaldığım odadaydım. Hamamdan çıkıp odaya geldiğimden beri telefonumda dibine kadar incelemedigim bi uygulama bile kalmadı. Simdiii şarkı zamanı. Genelde pek Türkçe dinlemem ama dinlersem güzel dinlerin yani. Açtım bi Teomandan Aşk kırıntıları uyandım yatağa oh Miss. Biraz duygusallasiyim. Yaklaşık bi 3 tane Teomandan dinledikten sonra İngilizceye geçtim. Lil wayne den tur Kanye West'e kadar hepsini dinledim. Tam SUCKER FOR PAIN diye haykirirken kapı çaldı. Şarkiyi kapattım ve kapıyı açtım. Korumalar dan biri elime bi zarf verdi kapıyı kapattı . Kendi kapattı hayvan. Belki ben kapatmicam cikcam dışarı okuz işte. Neyse uzandim yatağa . Yavaşça usene usene açtım zarfi . Okuduklarımin şaka olmasını o kadar çok isterdim ki. Can-Can can vermiş. Tamam kafiye falan da komik değil mk. Olmuş lan. Bildigiiin. Oluum ben hiç böyle düşünmemiştim lann . Ssn niye oluosun daha ben sana kizcaktim sen bana herşeyi açıklıcaktinn. Cann niyee beni birakip gidiosun. Cannn. Diye kendi kendime haykirdiktan sonra yatagimdan kalktim ve mini dolaba su içmeye giderken birden dizlerimin üzerine çöktum. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Beni burdan almaya gelirken oldu laan. Bi bakıma benim yüzümden. Buraya yetişmeye çalışırken trafik kazası geçirmiş ve olay yerinde can vermiş. Ve abisi olayın haberini alır almaz bana zarf göndermis. Zarfta Canın ölümünün üstüne artık burda kalmakta zorunlu olmadığım ve onların sözleşmesini kabul ettiğim icin tesekkur için verilmiş bi miktar para var. Ne teşekkürü laan . Senin kardeşin ölmüş neee teşekküru. Olum hani şey olur ya. Birisi ölür ama kabul edemezsin . Hala yasio gibi gelir. Her an sanki kapı açılacak ta o gelecekmiş gibi işte. Ama yok. Olmicsk. Ben yillarca o gelecek ümidiyle bekledim ama hiç olmadı sonunda vazgecebildim ama abisi beni ona getirdi. Bende tam onu buldum derken ban gelemeden öldü. Hah şaka gibi laaann. Laaaggnnn - artık gözyaşlarım haykirislarima engel oluo.

**2 gün sonra**

Canın cenazesindeyim. Ben onun yanında olup ona hesap sorarak asagilicagimi dusunurken şimdi onun için dua edip cenaze namazi kılıyorum. Su iki gün boyunca ağladım. Ne yemek ne su. Cenazede kağan ve keremde vardı. Hissiz bi şekilde kenarda izliyorlardı cenazeyi. Canin ailesi zaten Perisan olmustu. Özellikle abisi sessiz di ama içinde nasıl bi fırtına koptuğunu gözlerine uzaktan bile baksam anlayabiliodum.
Canım yanio lan. Kalbim sıkışıo. Ona ne olursa olsun satılabilmek için herşeyimi verirdim. Yemin ederim verirdim.

*Keremin gözünden*

Canı pek sevdiğim söylenemezdi. Yaptıklarıni hep yanlış bulurdum. Bizlr oyun oynaması kağanı alt etmek için doğa yi kullanmasi. Benim gözümde iyi biri değildi . Ama Doğa için önemliydi. Şimdi onu izliyorumds gözlerini dikmiş Canın gomulusunu izlio. Canının yandığını o kadar belli ki.  Umarım bunu atlayabilir.

*Doğanın gözünden*

Ben iyi değilim. Galiba bayilicam. Evet evet bayilio-.....

İKİZLER(ECEL&SONUMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin